۲۵ مدرسه عشایری رابر هنوز با چادر اداره می شود

امام جمعه رابر گفت: آموزش و پرورش عشایری در شهرستان رابر ۲۵ مدرسه عشایری دارد که هنوز با چادر اداره می شود که این زیبنده نیست و درخواست داریم تا مسئولان فکری به حال این مدارس بکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی یکشنبه (12 بهمن) در نواختن زنگ انقلاب از زادگاه حاج قاسم در روستای قنات ملک ضمن تبریک تقارن میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام(ره) با ایام الله دهه فجر گفت: ما باید دستاورد های انقلاب اسلامی را تبیین کنیم.

 

 

امام جمعه رابر با بیان اینکه یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی کارخانه انسان سازی بود، افزود: شهدا در بستر انقلاب اسلامی رشد کردند و پرورش یافتند و سرآمد این شهدا که هویت انقلاب و نظام است؛ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است زیرا سلیمانی از بستر انقلاب اسلامی رویید، رشد کرد و به جهانیان معرفی شد.

 

 

وی ادامه داد: رابر شهدای بی بدیلی تقدیم نظام کرده و علت آن فرمانده رشید سپهبد شهید سلیمانی است و اگر رابر و روستای قنات ملک جهانی می شود علت آن سپهبد شهید سلیمانی است و به شهید سلیمانی افتخار می کنیم که هویت عشایر در کشور است.

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی عشایر را در رشادت، شجاعت و در بی بدیل بودن در همه قله های رفیع حتی در فضائل اخلاقی معرفی کرد و این ها در سیمای این مرد بزرگ موج می زند و به این سپهبد افتخار می کنیم.

 

 

وی خاطر نشان کرد: اگر بستر انقلاب اسلامی نبود این محفل هم نبود و اگر بستر انقلاب اسلامی و منویات امامین انقلاب اسلامی نبود این شاخصه ها معرفی نمی شد و امروز با آغاز چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی زنگ انقلاب از مدرسه عشایری در این روستای قنات ملک نواخته نمی شد.

 

 

امام جمعه رابر ادامه داد: درود به روح شهدای بی بدیل همچون سردار شهید حاج قاسم شهید سلیمانی و دیگر شهدا که مایه مباهات و افتخار جهان اسلام هستند.

 

 

وی با بیان اینکه امروز مدرسه فرسوده ای در شهرستان رابر نیست و 25 مدرسه در شهرستان رابر در دستور ساخت و افتتاح است، افزود: این نه تنها در شهرستان رابر بلکه در دیگر شهرستان های همجوار نیز اینگونه است.

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش عشایری در شهرستان رابر 25 مدرسه عشایری دارد که هنوز با چادر اداره می شود که این زیبنده نیست و درخواست داریم تا مسئولان فکری به حال این مدارس بکنند.

 

 

وی در پایان گفت: امیدوارم با حضور شما یک قدم اساسی در بحث تعلیم و تربیت آموزش و پرورش عشایری هم برداشته شود.

کد خبر 1021656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha