پایداری، دوام و تثبیت انقلاب اسلامی  و نظام به برکت خون شهداست

کلانتری با بیان اینکه خون پاک شهیدان موجب پایداری، دوام و تثبیت انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، گفت: همه این امنیت و آرامشی که امروز در کشور وجود دارد، از جانفشانی شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با نخستین روز از دهه فجر چهل‌ و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمانی با ورود حضرت امام خمینی (ره) به مهین اسلامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران استانی با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور در گلزار شهدای یاسوج با عطر افشانی و نثار گل یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

 

«حسین کلانتری» در این آئین با تبریک دهه فجر و آغاز چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: مکتب سرخ عاشورای حسینی که امام خمینی(ره) بر پایه آن بنیان انقلاب اسلامی را بنا نهاد و تاکنون نیز مصونیت بخش و تداوم دهنده این نهال ارزشمند انقلاب در کوران حوادث، سختی ها و چالش های فراروی این نظام بوده همچنان استوار، غیرقابل تغییر، خدشه ناپذیر، باوقار و توفنده به پیش می رود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۲بهمن سال ۱۳۵۷ از مهم ترین لحظات و مقطع تاریخ ایران اسلامی است که تحقق انقلاب قرن بود و برای جامعه بشریت ماندگار خواهد ماند، خاطرنشان کرد: پشتوانه مردمی از انقلاب اسلامی رمز پیروزی انقلاب و تداوم بخش درخت تنومند و پرثمر این نظام الهی در ۴۲ سال گذشته است.

 

وی با بیان اینکه، خون پاک شهیدان موجب پایداری، دوام و تثبیت انقلاب اسلامی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، افزود: همه این امنیت و آرامشی که امروز در کشور وجود دارد را از جانفشانی شهدا داریم.

 

کلانتری با بیان اینکه مردم شریف و شهید پرور این استان شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرد، ابراز داشت: مردم قدرشناس، پرشور و ولایت مدار این استان و همه نقاط ایران اسلامی در هر جایی و هر برهه ای سخت که انقلاب و نظام احساس نیاز کرده در هر شرایطی به طور خود جوش، فداکارانه و مشتاقانه به صحنه آمده اند و با ایستادگی و صلابت دشمن را ناامید کردند.

 

در این آئین زنگ انقلاب همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه به نیابت از ۲ هزار و ۷۵۰ مراکز آموزشی در گلزار شهدای یاسوج با حضور جمعی از دانش آموزان، مسئولان و مقامات اجرایی استان، توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد.

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره)، رژه موتوری از مقابل فرودگاه یاسوج تا گلزار مطهر شهدا برگزار شد و شرکت کنندگان با طی این مسیر، ۱۲ بهمن سالروز ورود پیروزمندانه امام امت را بعد از سال‌ها دوری از وطن گرامی داشتند.

 

مسئولان و مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نیز در نخستین روز از دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی و ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) با حضور در گلزار شهدا در شهرهای استان با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

 

مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد امروز یکشنبه با نثار گل، قرائت فاتحه و عطرافشانی قبور مطهر شهدا یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای راه حق و حقیقت در استان را گرامی داشتند.

کد خبر 1021659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha