مسئول انقلابی باید مدافع دستاوردهای نظام باشد

حجت الاسلام شاهبیکی گفت: مسئول انقلابی باید مدافع دستاوردهای بی نظیر انقلاب باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، حجت الاسلام «حامد شاهبیکی» امروز (12 بهمن) در دیدار با مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان اظهار کرد: ملت ایران یکسری اهداف و عقاید داشتند که در انقلاب خود آن را متجلی کردند.

 

امام جمعه خوسف با بیان اینکه پیروزی انقلاب تکامل حرکتی است که از قرن ها قبل شروع و در بهمن ۵۷ به نتیجه رسید، گفت: بت شکن زمان، حضرت امام خمینی(ره) همه تجربه قرن ها را به دست گرفته و با تجزیه و تحلیل، پیروزی انقلاب را رقم زد.

 

حجت الاسلام شاهبیکی با بیان اینکه بعد از پیروز انقلاب کارشکنی ها در نظام زیاد شد، گفت: هم اکنون سه جریان شامل استکبار جهانی، جریان غرب زده و پشیمانان از انقلاب دست به توطئه می زنند که باید هوشیار باشیم.

 

وی تصریح کرد: جریان غرب زده می خواستند از غربی ها تبعیت و الگو بگیرند که بعد تبدیل به دشمن های انقلاب شدند؛ جریان پشیمانان از انقلاب هم جدیدا شکل گرفته و با اختلاس، حرف های ناامید و کارشکنی، قصد تخریب و شورش علیه نظام دارند.

 

امام جمعه خوسف با بیان اینکه هر سه جریان استکبار جهانی، جریان غرب زده و پشیمانان از انقلاب، علیه نظام و آرمان های متحد شده اند و کارهای تبلیغاتی راه انداخته اند، گفت: این گروه ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و راه اندازی جنگ تبلیغاتی می خواهند تصور دانش آموزان را منحرف کنند لذا رهبر معظم انقلاب سال 98 بیانیه گام دوم را خطاب به جوانان نوشتند.

 

وی با بیان اینکه سال های سختی هایی را تحمل کرده ایم اما دستاوردهای انقلاب بی نظیر است، بیان کرد: مسئول انقلابی باید چهره انقلابی داشته باشد و مدافع دستاوردهای بی نظیر انقلاب باشند.

 

امام جمعه خوسف خاطرنشان کرد: همه مستضعفین عالم و حق گراها به کشور ایران افتخار می کنند این مهم باعث عزت و اعتلای نظام است.

 

در این جلسه «محمد علی آخوندی»، فرماندار خوسف با بیان اینکه دشمن هزینه های زیادی برای انحراف و براندازی نظام می کند، گفت: پشتیبانی و حمایت مردم انقلاب را حفظ کرده است لذا مسئولان نظام در مقابل زحمات و خون شهدا مسئولیت دارند و باید خدمات بهتری را برای مردم ارائه دهند.

 

 

کد خبر 1021662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha