۷۹۱ پروژه در استان زنجان افتتاح و کنگ زنی می شود

فتح‌الله حقیقی گفت: در دهه فجر امسال ۷۹۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه استان زنجان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برای موفقیت در خدمت به مردم بایستی با نقشه راه پیش رفت.

 

فتح الله حقیقی با اشاره به اینکه برای پروژه های استان نیز نقش راه ترسیم شده است، گفت: امسال ۷۹۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

 

به گفته وی، این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۲ هزار و ۷۶۱ نفر را به صورت مستقیم و ۲ هزار و ۶۰۰ را به صورت غیر مستقیم ایجاد می‌کند.

 

حقیقی خاطرنشان کرد: پروژه های دهه فجر امسال از نظر تعداد ۵۴ درصد نسبت به دهه فجر سال گذشته کاهش یافته است اما از نظر مبلغی ۱۶ برابر افزایش دارد.

 

به گفته استاندار زنجان، در دهه فجر امسال ۶ پروژه با اعتبار ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲ هزار و ۸۷۴ نفر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

 

وی در ادامه به وضعیت بیمه اجباری و تعداد افرادی که مشمول آن شده است اشاره کرد و گفت: بیمه اجباری در فرورین امسال ۱۱۰ هزار ۸۹۳ نفر بود که این رقم آذر ماه به ۱۱۶ هزار و ۴۲۷ رسید.

 

حقیقی ادامه داد: تعداد دریافت کنندگان بیمه بیکاری در آذر سال ۹۸ حدود ۳ هزار و ۲۱۷ نفر بود که این رقم به ۲ هزار و ۸۳۰ نفر کاهش یافته است.

 

استاندار زنجان ضمن تقدیر از عملکرد بانک های استان در ارائه تسهیلات گفت: ۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات در سال ۹۷ برای استان جذب شد که این رقم امسال به ۱۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان با افزایش ۱۰۵ درصدی رسیده است.

 

کد خبر 1021679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha