عمل به دین خدا رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام نکونام عمل به دین خدا را رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن دانست و گفت: امام راحل با دین‌محوری، اخلاق‌مداری و معنویت رهبری مردم را بر عهده گرفت که به دنبال آن نصرت الهی شامل حال مردم کشور شد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (یکشنبه ۱۲ بهمن) در آیین گرامیداشت ورود تاریخی امام راحل به میهن گرامی که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل در چنین روزی بعد از سال ها تبعید پای در کشور گذاشت و انقلاب را با اعتقاد و ایمان به خدا و اتکا به نیروهای مردمی به پیروزی رساند.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد بابیان اینکه انقلاب اسلامی با حرکت مردمی و اسلامی به پیروزی رسید، تصریح کرد: امام خمینی (ره) پرورش یافته مکتب اسلام بود و بر اساس آموزه‌های دین رهبری مردم را بر عهده گرفت.

 

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به تلاش دشمنان برای مهار کردن حرکت رو به جلوی نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: دشمنان جهانی و از سوی دیگر برخی عوامل داخلی در طول این سال ها موانع بسیاری فراروی نظام اسلامی ایجاد کردند اما به یاری خدا این تلاش‌ها ناکام ماند.

 

امام‌جمعه شهرکرد با تاکید بر تبیین ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری امام راحل، نترس بودن معمار کبیر انقلاب را از مهمترین ویژگی‌های ایشان برشمرد و گفت: امام راحل از هیچ کس جز خدا نمی‌ترسید و با همین روحیه بی‌باکی توانست جلوی رژیم طاغوت ایستادگی کند.

 

حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: پس از امام راحل، مقام معظم رهبری همین نگاه و باور توحیدی را ادامه دادند و با ایمان به خدا و اعتقاد به توانمندی‌های مردم راه انقلاب اسلامی را در مسیر صحیح هدایت می‌کنند.

 

وی، وابستگی‌های دنیوی را مهمترین مانع حرکت نظام اسلامی دانست و گفت: علاقه‌های دنیوی، اختلاس‌ها و وابستگی به مقام و کرسی و نزاع‌های سیاسی مانع حرکت انقلاب اسلامی می‌شود   .

 

کد خبر 1021719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha