تفکر باطل در جهان آفرینش جایگاهی ندارد

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه تفکر باطل در جهان آفرینش جایگاهی ندارد، گفت: آنچه باقی می ماند ارزش ها و انسان های ارزشی است و آنچه چهره دنیوی دارد، باقی نمی ماند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با نخستین روز از دهه فجر چهل‌ و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمانی با ورود حضرت امام خمینی (ره) به مهین اسلامی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران استانی با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور در گلزار شهدای یاسوج با عطر افشانی و نثار گل یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و با آرمان های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این آئین، گفت: دشمن بعد از حرکت انقلابی ساکت ننشست، چون ایران مستعمره آمریکا بود و آنها ایران را مستعمره می خواستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دشمنان از ابتدای انقلاب تلاش بسیاری کردند که این انقلاب با شکست رو به رو شود اما موفق نشدند، چون  این انقلاب حق است .

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه تفکر باطل در جهان آفرینش جایگاهی ندارد، ادامه داد: آنچه باقی می ماند ارزش ها و انسان های ارزشی است و آنچه چهره دنیوی دارد، باقی نمی ماند .

 

وی با اشاره به اینکه شهدای زیادی رفتند تا این عظمت را ایجاد کردند، اذعان داشت: ما از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون به پیشرفت های زیادی دست پیدا کرده ایم و امروز در منطقه در حوزه های مختلف سرآمد هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در پرتو این نظام و انقلاب امروز یک کشور پیشرفته و قدرتمند هستیم و استکبار با آن همه عده که در برابر نظام صف آرایی  کرده، از قدرت ایران واهمه دارد.

 

آیت الله حسینی تصریح کرد: امروز رسانه های رسمی غرب گفتند ایران به ابرقدرتی آمریکا پایان داد و بدون شک این از برکات انقلاب و نظام است و مسئولین باید زبان گویای نظام باشند، چرا که رسالت ما و مسئولین در برابر  انقلاب سنگین است .

 

وی گفت: ظرفیت های بسیاری در کشور ما وجود دارد و اگر چنین نبود در این ۴۰ سال نمی توانستیم در برابر استکبار مقاومت کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود همه تلاش هایی که دشمن انجام داد، شکوه و عظمت این انقلاب و نظام روز به روز بیشتر می شود.

کد خبر 1021720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha