نمایشگاه عکس انقلاب در خانه روستایی صومعه‌سرا افتتاح شد

سعادت‌خواه گفت: همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر نمایشگاه عکس انقلاب در خانه روستایی صومعه‌سرا افتتاح شد

«هومن سعادت‌خواه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: همزمان با چهل‌ودومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه عکس شهدای انقلاب 57 در شهرستان‌ صومعه‌سرا برپا شد.

 

روابط عمومی شهرداری صومعه‌سرا افزود: در این نمایشگاه عکس‌هایی از دوران انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شده است و تا روز 23 بهمن از 8 صبح تا 17 عصر در خانه روستایی صومعه‌سرا برای بازدید عموم برپا است.

 

وی با بیان اینکه این عکس ها در قالب موضوعاتی چون پیروزی انقلاب، 22 بهمن، تظاهرات مردم و حضور ارتش در کنار مردم گرفته شده است گفت: همچنین عکس پنج تن از شهدای انقلاب شهرستان صومعه‌‌سرا در این نمایشگاه با ذکر نام و توضیحاتی در باره شهادتشان به نمایش در آمده است

 

سعادت‌خواه تصریح کرد: شهید شهرام طلوع، شهید فریبرز برشنورد، شهید محرمعلی شکرگزار، شهید رحیم‌اله پورنصیری و شهید غلامرضا عظیم داوری پنج تن از شهدای انقلاب شهرستان صومعه‌سرا هستند.

 

روابط عمومی شهرداری صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن شهدای انقلاب 57 به آحاد جامعه بویژه جوانان از اهداف برپایی نمایشگاه است.

 

 

 

کد خبر 1021733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha