تکمیل طرح نیمه تمام مهم ترین اولویت دولت است

استاندار لرستان با برنامه های عمرانی استان، اظهار داشت: مهمترین اولویت دولت انجام کارهاو طرح های نیمه تمام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازخرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(12 بهمن) با اشاره به ماه های پایانی دولت دوازدهم، اظهار داشت: مهمترین اولویت ما این است که کارهای نیمه تمام را انجام دهیم.

 

استاندار لرستان افزود: به همین منظور طرح های استانی را اولویت بندی و عمده اعتبارات را به این بخش تخصیص داده ایم و طبق برآوردها ۱۱۲ پروژه در این بخش برنامه ریزی شده است.

 

وی با بیان اینکه از ساخت خانه بهداشت تا احداث جاده  جزء این طرح هاست، اظهار داشت: امیدواریم تا پایان فعالیت دولت دوازدهم این طرح ها به اتمام برسند.

 

خادمی ادامه داد: همچنین در سطح ملی هم تعدادی پروژه مانند سدها و آزاد راه داریم که امیدواریم تا پایان سال مالی انجام شود و سعی خواهیم کردیم این پروژه ها به اتمام برسد.

 

وی اظهار داشت: یکی از فعالیت های خوب دیگر که در روزهای اخیر انجام شده حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از تهاتر مالیاتی برای طرح های استان تامین شده و همین عدد از تهاتر بانکی هزینه می کنیم.

 

خادمی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: یکی از مهمترین کارهای ما بحث انتخابات و برگزاری انتخابات درست متناسب با شان مردم لرستان است. 

 

وی افزود: از چند روز آینده رسما فعالیت های انتخابات در کشور و استان شروع خواهد شد، و این پروژه ای سنگین و یکی از وظایف اصلی ما در پایان دولت است. 

 

استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد  همچنان که در انتخابات مجلس درلرستان،انتخابات خوبی برگزار کردیم، امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی، انتخاباتی سالم، رقابتی و مشارکتی داشته باشیم.

کد خبر 1021741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha