برگزاری میز خدمت با حضور مسئولان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)

نفیسی گفت: میز خدمت با حضور مسئولان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) چوبکیان برگزار می‌شود.

«وحید نفیسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی، گرامیداشت روز‌های سرنوشت‌ساز ملت ایران، از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است.

 

مدیر کانون رایه‌العباس(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) صومعه‌سرا افزود: این ایام پاسداشت وقایعی همچون بازگشت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی پس از ۱۵ سال تبعید و اعلام تشکیل دولت موقت، پیوستن بسیاری از ارتشیان به انقلاب و بیعت نیروی هوایی با امام بزرگوار، شکست حکومت نظامی‌ با حضور شکوهمند مردم در صحنه به فرمان امام خمینی(ره)، فتح مراکز مهمی همچون صدا و سیما و پادگان‌های نظامی است، که سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی را در پی داشت.

 

وی با بیان اینکه مسجد به عنوان یك پایگاه دین، عبودیّت و معرفت، می‌تواند برای جوامع اسلامی منشأ و سرآغاز حركات بزرگ و بركات ماندگار باشد گفت: یکی از علل پیروزی این انقلاب مبارك در ایران اسلامی و یا لااقل سهولت این پیروزی  این بود كه مردم به مساجد اقبال پیدا كردند؛ جوانان مساجد را پر كردند و علمای اعلام، مساجد را به عنوان مركزی برای تعلیم، تربیت، روشنگری افكار و اذهان، مورد استفاده قرار دادند و مسجد، مركزی برای حركت، آگاهی، نهضت و افشای اسرار زمامداران فاسد و خودفروخته‌ی رژیم طاغوت شد.

 

نفیسی تصریح کرد: مساجد جایگاه محوری در مبارزات انقلابی مردم ایران داشته و نقش این پایگاه های عظیم دینی و اجتماعی باید برای نسل جوان تبیین شود.

 

مدیر کانون رایه‌العباس(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: به مناسبت چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، میز خدمت با حضور مسئولان شهرستان در راستای بررسی مشکلات و معضلات خیابان مطهری روز چهارشنبه(15بهمن) همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌شود.

کد خبر 1021761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha