ملت ایران شعار «ما می‌توانیم» را معنا بخشیدند

امام جمعه شهرستان پیشوا با تاکید بر ادامه راه شهدای انقلاب گفت: ملت ایران شعار «ما می‌توانیم» را معنا بخشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت‌الاسلام روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در آئین نواختن زنگ انقلاب و همزمان با اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر گفت: گام اول انقلاب اسلامی را با همه فراز و نشیب‌ها پشت سر گذاشتیم و در گام دوم انقلاب و آخرین دهه فجر قرن قرار داریم.

وی افزود: در گام دوم انقلاب بزرگترین شهید یعنی حاج قاسم سلیمانی را تقدیم انقلاب و اسلام کردیم که خون و جان این شهید همچون دیگر شهدا، تضمین کننده راه انقلاب خواهد بود.

باقری با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی تصریح کرد: در عمر ۴۲ ساله انقلاب تا امروز، در زمینه‌های استقلال سیاسی، توسعه علمی، آموزشی، تربیتی، اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، زیرساختی، مبلمان شهری و خدمات عمومی دستاوردهای زیادی حاصل شده و توانستیم شعار مهم "ما می توانیم" را معنا کنیم.

امام جمعه پیشوا در پایان گفت: گرچه عده زیادی فکر نمی‌کردند که مردم ایران بتوانند حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کنند ولی این انقلاب با همت مردم محقق شد و اکنون این توانایی وجود دارد که قدم های بزرگی برای زمینه‌سازی حکومت وعده داده شده الهی که همان حکومت صالحان و وارثان زمین است، برداشته شود.
 

کد خبر 1021768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha