نفوذی ها دلیل فقر و فساد کشور هستند

رضایی گفت: اگر امروز فقر و فساد در کشور وجود دارد به قاطعیت می گویم «دلیلش نفوذ است و در بخشی از اداره کشور از دهه دوم انقلاب عده ای نفوذ کردند».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز یکشنبه (۱۲ بهمن) دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد کهگیلویه شد و در اولین روز از چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در گلزار شهدای شهر دهدشت، یکبار دیگر با شهدا و آرمانهای انقلاب تجدید بیعت کرد.
 
«محسن رضایی» با تبریک دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی گفت: منطقه کهگیلویه، یک منطقه باستانی با تمدن بزرگ از شهر های مذهبی کشور است و به مردم آن افتخار می کنیم.
 
وی با بیان اینکه مردم کهگیلویه همیشه در تراز انقلاب حرکت کردند و با تقدیم شهدا، سهم بزرگی در به ثمر نشستن انقلاب دارند، افزود: ۴۰۰ شهید و ۷۵۰ جانباز، حکایت از حضور مقتدرانه مردم عزیز اینجا در انقلاب اسلامی است.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گریزی به پیوستن مردم کهگیلویه به انقلاب اسلامی زد و گفت: شهادت سید علی نورالدین نشانه بزرگ این افتخار است.

 

رضایی با اشاره به اینکه ملت ما در حادثه ۱۵ خرداد به صحنه آمدند گفت: راه انقلاب اسلامی و به دست آوردن دستاوردهای آن بدون خطر نیست چرا که انقلاب ما انقلاب بزرگی است.

 

وی اذعان کرد: سختی ها در این راه زیاد است ولی با وجود دستاورهای بزرگی که دارد تمام این سختیها هم از بین می رود و برای رسیدن به آن  شرطی وجود دارد که  انقلاب نباید به دست نا اهلان بیفتد.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در وصیت نامه امام آمده است که نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد تاکید کرد: اگر شایستگان لایق و دست پاک، بر سر کار باشند مردم درد نمی کشند.

 

وی تصریح کرد: اگر دلسوزان و افراد محرم در مناصب انقلاب باشند، درد و رنج نخواهد بود و در مقابل این بدون شک دستاورد و آرمان های انقلاب نادیده گرفته خواهد شد.

 

رضایی افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری ثروتمند است و اگر ایران سرشار از ثروت نبود همه اینها را شعار می پنداشتیم ولی ما امروز عظیم ترین منابع معدنی، نفت، گاز و زمین های بکر را در کنار مشکلات مردم داریم.

 

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اگر امروز فقر و فساد در کشور وجود دارد به قاطعیت می گویم دلیلش نفوذ است و در بخشی از اداره کشور از دهه دوم انقلاب عده ای نفوذ کردند.

 

وی افزود: همان کسانی که امروز در مقابل نظام و ملت هستند، در ادارات کارشکنی می‌ کنند، در بورس نفوذ کردند، درآمد نفتی ما را در کره و دیگر کشورها گروگان گرفتند، همان‌ ها هستند که در زمان امام جلوی او ایستادند.

 

رضایی با اشاره به اینکه چرا در آستانه انتخابات 1400 شانتاژ می کنند که نظامی ها وارد شدند، گفت: از چه می ترسید از پاکسازی نفوذی ها ترس دارید؟ یا از منافع مردم می ترسید و احساس خطر می کنید.

 

وی با بیان اینکه نظامیان جانشان را فدا کردند و نفوذی ها امروز از ورود نظامیان می ترسند، افزود: باید بترسید چرا که فساد، فقر و تبعیض مربوط به نفوذی ها، استعماری ها و آنهایی است که برایشان کف می زنید و دستتان در دستشان است.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، تاکید کرد: در کنار قبور شهدا به شما هشدار می دهم و شما حق دارید بترسید چرا که اگر نیروهای انقلابی وارد شوند رد و پای شما را قطع  و تمام پولها را به زندگی ملت ایران باز می گردانند .

 

 وی با تاکید بر اینکه در 8 سال دفاع مقدس تحریم های سختی را پشت سر گذاشتیم اظهار کرد: نظامی ها که به داعش و صدام تو دهنی زدند و از جانشان گذشتند، از چیزی ترس ندارند و لانه های نفوذ را فرو خواهند ریخت.

 

رضایی با بیان اینکه لایه‌های نفوذی، فخری‌زاده ها را شهید و در بورس و بانک لانه دارند، اظهار کرد: این نیروها کشف خواهند شد و ملت ایران بار دیگر مشکلات معیشتی و تحریم را پشت سر خواهد گذاشت.

 

وی در پایان، ظرفیت‌ های کهگیلویه را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: در کهگیلویه بزرگ با وجود سه رودخانه خروشان، مردم مشکل آب شرب دارند، پروژه‌ها به کندی پیش می رود و این در شأن انقلاب نیست.

 

 

---
---
---
---
 
 
کد خبر 1021778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha