حفظ ارزش‌های انقلاب و خدمت به مردم مهمترین وظیفه مسئولان است

فرماندار شهرستان پیشوا با تاکید بر حفظ ارزش‌های انقلاب و خدمت به مردم توسط مسئولان گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل مجاهدت‌های مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در آئین نواختن زنگ انقلاب که همزمان با اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر صورت گرفت، گفت: ایام‌ الله دهه فجر سرآغاز حکومت الله بر زمین و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است که بر اساس ارزش‌ها، باورها و اعتقادات مردم و با مجاهدت و رهبری امام راحل(ره) شکل گرفته است.
 
وی افزود: منشاء عزت، عظمت و اقتدار امروز ایران اسلامی در جامعه جهانی، همین مجاهدت‌ها و مبارزات مردمی به ویژه جانفشانی شهدا و ایثارگران است.

عباسی انقلاب اسلامی ایران ماندگار دانست و در این خصوص تصریح کرد: طی دهه‌های گذشته در بسیاری از کشورها، انقلاب‌هایی شکل گرفته ولی هیچ کدام ارزش و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران را نداشته است که در آن نظامی به وسیله خود مردم و با اعتقاد و باور قلبی آنان شکل بگیرد. مقبولیت و مشروعیت دو ویژگی‌ مهم انقلاب اسلامی و همان نقطه‌ای است که انقلابیون را با رژیم شاهنشاهی به تعارض واداشت.

فرماندار پیشوا اظهار داشت: توجه ملت ایران به روح مکتب آزادی‌خواه اسلام، زمینه ساز ایجاد حکومت اسلامی شد و با شعار محوری "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" راه آینده انقلاب مشخص گردید و همه مردم در تحقق، تثبیت و تحکیم پایه‌های انقلاب و تحقق اهداف نهفته در این شعار نقش دارند.

این مقام مسئول با اشاره به وظیفه سنگین مسئولان درباره مردم نیز گفت:‌ مسئولان به عنوان خدمتگزاران مردم در نظام جمهوری اسلامی وظیفه دارند برای توسعه ارزش‌ها و حفظ دستاوردهای انقلاب حرکت کنند و این جز با خدمت شایسته به ولی‌نعمتان انقلاب امکان‌پذیر نیست.

عباسی در پایان بیان کرد: با توجه به اپیدمی کرونا، امیدوارم برنامه‌های اجرا شده در اولین روز از دهه مبارک فجر، سرآغازی برای اجرای برنامه‌های بهتر در شهرستان بوده و آمادگی لازم برای برگزاری مطلوب برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن مهیا گردد.
 

کد خبر 1021781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha