۴۴ چمن مصنوعی در سیستان و بلوچستان در  دست احداث است

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ۴۴ چمن مصنوعی و ۴۷ سالن ورزشی برای دانش آموزان در سطح سیستان و بلوچستان در دست احداث است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حمید رضا رخشانی» در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در زاهدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی رحمت الله علیه بیان داشت: دهه فجر یادآور ایام مبارک و افتخار آمیز و پیروزی انقلاب اسلامی و فداکاری ملت ایران است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان یادآور شد: دهه مبارک فجر تجلی مقاومت ملت ایران است که برگ زرین را در تاریخ ایران رقم زدند و فریاد آزادی خواهی، معنویت و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کردند.

 

رخشانی با بیان اینکه امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی در ایران در بسیاری از حوزه ها شاهد پیشرفت های چشمگیر و غرور انگیزی هستیم، گفت: شرایط امروز ما در حوزه آموزش و پرورش نسبت به دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه در سال ۵۷ فقط ۱۱۴ هزار  دانش آموز و در سال تحصیلی۹۹، ۸۲۵ هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند، تاکید کرد: تعداد پرسنل در سال ۵۷ بیش از ۶ هزار نفر و امسال ۴۱ هزار و ۵۷۸پرسنل داریم.

 

وی افزود: ۷ هزار اداره به ۳۳ هزار،  11 هنرستان به 233 ،۴ سالن ورزش به۱۴۵، صفر زمین چمن مصنوعی به ۹ ، ۳ هنرستان تربیت بدنی به ۱۰ ، ۳ مربی پرورشی به ۲ هزار و ۶۰۰ معاون، مربی و مشاور پرورشی؛ مقایسه سال ۵۷ با ۹۹ است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان یادآور شد: آموزش و پرورش استان با بهره گیری از همه ظرفیت های پیدا و پنهان دولتی، مردمی و مشارکتی در اقصی نقاط استان، می کوشد بستر مناسبی را برای تعلیم و تربیت و رشد دانش آموزان فراهم کند تا شاهد موفقیت های چشمگیر دانش آموزان مستعد استان باشیم.

کد خبر 1021791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha