امام خمینی(ره) درس آزادی و آزادگی به جهانیان داد

اکرمی گفت: امام خمینی(ره) با این انقلاب عظیم درس آزادی و آزادگی به جهانیان دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهروز اکرمی» امروز (12 بهمن) در مراسم گلباران بیت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در خمین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: حضرت امام خمینی(ره) بزرگ مردی از دیار آفتاب بود که با تاسی از سیره اهل بیت (ع) درس آزادی و آزادگی را به جهانیان داد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی عظیم و حرکتی بزرگ در راستای دفاع از مظلومان و ستم دیدگان بود، افزود: امروز شاهد این هستیم که این انقلاب الگویی برای تمام آزادی خواهان جهان شده است و همگان درس آزادی، آزادگی و دفاع از مظلوم را از این انقلاب گرفته اند.

 

وی با اشاره به اینکه ایستادگی در مقابل دشمنان و زورگویان مهمترین پیام انقلاب اسلامی است، ادامه داد: دشمنان انقلاب باید بدانند ملت ایران امروز پس از گذشت 42 سال از انقلاب همواره پشتیبان  انقلاب، رهبری و ارزش های انقلابی بوده و در این مسیر گام برمی دارند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: این مهم را ملت ایران در طی این سالها بارها به عمل ثابت کردند و با ولایتمداری و حرکت در مسیر ارزش های دینی و انقلابی و حضور در عرصه‌های مهم وفاداری به  جمهوری اسلامی را نشان دادند.

 

وی به حرکت مقتدرانه و رو به جلوی ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: این انقلاب به برکت خون پاک شهدا و مجاهدت های ایثارگران به بار نشسته است و همچنان مقتدر رو به جلو حرکت می کند و مسیر خود را ادامه خواهد داد.

 

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و مردم مومن و انقلابی شهرستان خمین برگزار شد، زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) در 12 بهمن 57 به ایران اسلامی نواخته شده و بیت تاریخی و محل تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گلباران و عطر افشانی شد.

کد خبر 1021793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha