ایام‌الله دهه‌فجر، تثبیت‌کننده پیروزی مستضعفان بر مستکبران است

فرماندار شهرستان قرچک گفت: ایام‌الله دهه‌فجر، تثبیت‌کننده پیروزی مستضعفان بر مستکبران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک با صدور پیامی به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجب یاس دشمنان و امیدواری دوستداران اسلام دانست، که متن این پیام به شرح زیر است:

ایام‌الله دهه‌فجر، تثبیت‌کننده پیروزی مستضعفان بر مستکبران است که حاکمیت دینی و جمهوریت مردمی را در بهمن ۱۳۵۷ به نمایش گذاشت و به‌عنوان نماد اقتدار ملت ایران و مردم‌سالاری دینی، شناخته می‌شود.

دهه‌فجر برای ایجاد انگیزه مضاعف، انسجام و خودباوری مردم و مسئولان پاس داشته می‌شود و در مقابل، موجب یأس و شکست توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده می‌شود.

از ویژگی‌های دهه‌فجر سال ۹۹ تقارن با ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره) و شعار محوری «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» است که جلوه باشکوهی به این ایام‌ داده است.

بدون شک، توسعه عدالت اجتماعی و جهش اقتصادی، با امید، خودباوری، پیشرفت علمی و اعتماد به جوانان مستعد با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب، از اهداف مهم چهل و سومین سال انقلاب اسلامی است.

اینجانب با تکریم مجاهدت‌ها، ایثار و شهادت‌طلبی سال‌های این انقلاب شکوهمند و گرامیداشت یاد شهدا و امام راحل، ایام‌ را تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند توفیق و صلابت روزافزون آحاد ملت شریف را مسئلت دارم.

بهمن خطیبی
فرماندار شهرستان قرچک

کد خبر 1021798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha