۲۰۰ قرآن‌آموز در موسسه قرآنی نورالمبین کامیاران آموزش دیدند

شیما فتحی گفت: ۲۰۰ قرآن‌آموز در موسسه قرآنی نورالمبین شهرستان کامیاران آموزش دیده‌اند.

شیما فتحی مدیر موسسه قرآنی نورالمبین شهرستان کامیاران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار داشت: این موسسه در زمینه‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید سطح یک، تجوید تکمیلی سطح دو، مفاهیم، حفظ ویژه خردسالان از سن سه تا شیش سال، حفظ جزء سی، حفظ کل، احکام شرعی و دوره تربیت معلم فعالیت دارد و تعداد ۲۰۰ نفر در این چند سال قرآن آموز تربیت کرده است.

 

مدیر موسسه نورالمبین اعلام کرد: در ایام کرونا با تعطیلی کلاس‌های آموزشی که قبلا به صورت حضوری بوده است مواجه شده‌ایم که منجر به عقب افتادن اجاره مکان موسسه شده که این مشکل باعث تحمل سختیای فروانی برای موسسه شده است که در این زمینه متاسفانه برای رفع مشکل مالی پشتیبانی نداشته‌ایم.

 

وی با اشاره به این که با تعطیل شدن کلاس‌های حضوری از فضای مجازی استفاده کرده‌ایم برای برپا ماندن کلاس‌ها و آموزش لازم برای قرآن آموزان ولی کیفیت کلاس‌ها رو تضمین نکرده و متاسفانه با ریزش تعداد قرآن آموزان مواجه شده‌ایم.

 

فتحی اعلام کرد: برای توسعه و تقویت فعالیت‌های دینی و فرهنگی باید همه ما خادمین قرآن بیش از پیش تلاش کنیم و با تشویق و ترغیب  قرآن‌آموزان آنها را به شرکت در کلاس‌ها دعوت کنیم واز تمامی مسئولان درخواست پشتیبانی و حمایت از فعالیت‌های قرانی را داریم.

 

وی به دیگر فعالیت‌های این موسسه قرآنی پرداخت و گفت: موسسه نورالمبین موفق به پرورش تعداد زیادی از علاقمندان قرآنی را در زمینه صحیح خوانی قرآن و همچنین پرورش حافظین یک جز تا حفظ کل و قاری قرآن آموزش داده است.

 

وی گفت: در مسابقات در سطح شهرستان و استان و حتی کشور شرکت کرده‌اند و موفقیت‌هایی به دست آورده‌اند وهمچنین برگزاری چندین دوره تربیت معلم در شهرستان و تحویل معلمین قرآن در چند سطح را داشته است.

کد خبر 1021805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha