زنگ انقلاب در مدارس مازندران به صدا درآمد

مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب در مازندران امروز(۱۲بهمن) در دبیرستان شاهد ساری با حضور مسئولان و مدیران استانی و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقرمحمدی لائینی» امروز(12بهمن) در آغازین روز از دهه فجر زنگ انقلاب را به یمن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همراهی «احمدحسین زادگان» استاندار مازندران و علیرضا سعدی پور» مدیرکل آموزش و پرورش استان در دبیرستان شاهد ساری نواخت و اظهار کرد:برای فهم بهتر درس های انقلاب برای نسل های بعدی باید به سخنان کسی که بنیانگذار انقلاب است رجوع کنیم. سخنان حضرت امام و وصیت نامه ایشون و بعد هم به فرمایشات رهبر بزرگورمون مقام معظم رهبری که جز پیشتازان انقلاب و لبیک  گویان آغازین انقلاب حضرت امام بودند گوش فرا دهیم.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: البته انقلاب اسلامی ما از جنس انقلاب انبیا است. پس هر چه ما از انقلاب انبیا و تفکر انبیا شناخت بیشتری داشته باشیم از انقلاب جمهوری اسلامی نیز می توانیم شناخت بیشتری داشته باشیم.

 

وی اظهار امیدواری کرد که همگان شناخت و معرفتشون به انقلاب و همچنین اهداف انقلاب اسلامی و کسانی که برای انقلاب جان دادند و شهید شدند را تقویت کنند و زمینه ساز حفظ و قدردانی از این انقلاب ارزشمند باشیم تا مدیون نباشیم.

کد خبر 1021830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha