ضرورت همراهی مردم برای کنترل کرونا ویروس/ چهار شهرستان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند

خادمی با بیان اینکه نباید شرایط کرونایی جامعه عادی انگاشته شود، گفت: هم اکنون چهار شهر استان در وضعیت زرد اعلام شده و استان به لحاظ کرونا در شرایط عادی نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(12 بهمن) در سخنانی با اشاره به وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان، گفت: همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به هشدار برای کنترل بیماری کرونا ضروری است.

 

استاندار لرستان افزود: در جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا موضوع مدیریت سفرهای ایام پایانی سال و نوروز مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به دستورالعملی که اعلام خواهد شد، محدودیت هایی برای شهرهای دارای وضعیت زرد، قرمز و نارنجی وضع می گردد .

 

خادمی بیان کرد: تعیین مقصد و محل اسکان از شرایط سفر خواهد بود زیرا با توجه به وضعیت کشو، استفاده از اماکن عمومی، پارک ها، مساجد و مدارس برای اسکان ممنوع می شود.

 

وی افزود: در این جلسه دکتر روحانی از تصمیم گیری برای تهیه و تولید واکسن خبر داد و خواستار حمایت بیشتر از شرکت های دانش بنیان داخلی و تهیه تجهیزات و ملزومات بخش های بیمارستانی کشور شد.

 

خادمی تصریح کرد: وضعیت استان عادی نیست و نباید شرایط عادی انگاشته شود زیرا چهار شهر از لرستان در وضعیت زرد قرار دارند و علائمی از افزایش ابتلاء به کرونا در نقاطی از استان مشاهده شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: قطعاً در استان نیازمند مراقبت های بهداشتی بیشتری در این رابطه هستیم و احتمالاً برخی از محدودیت های گذشته را مجدداً در نقاط خطر اعمال کنیم .

 

استاندار لرستان با تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: مردم همچنان از حضور در تجمعات مانند مراسم عروسی و عزاداری پرهیز کنند و برگزاری جلسات فیزیکی منجر به تجمع نیز ممنوع خواهد بود.

کد خبر 1021847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha