۲۷ طرح صنعتی و معدنی در استان سمنان افتتاح می‌شود

تشنه دل از افتتاح ۲۷ طرح صنعتی و معدنی استان سمنان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این طرح‌ها در بهبود وضعیت اشتغال استان اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علی تشنه دل» درجمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجرگفت: انقلاب اسلامی ایران با تکیه به ارزش های دینی و معنوی در سال ۱۳۵۷ پیروزی شد و فرصتی ارزشمند هم برای بیان دستاوردهای نظام است.

 

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد : گرامیداشت ایام الله دهه فجر هر سال تجدید میثاق مردم با انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و شهدای بزرگوار و عظیم الشان انقلاب بوده و این دهه برای ملت ما فراموش‌ نشدنی است.

 

وی با بیان اینکه طی ایام‌الله دهه مبارک فجر ۲۷ طرح صنعتی و معدنی در استان افتتاح می‌شود، ابراز داشت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

تشنه دل با اشاره به اینکه افتتاح برخی از این طرح‌ها با حضور مسئولان کشوری برنامه‌ریزی‌شده است اظهارداشت: این واحدهای تولیدی طی ایام‌الله دهه فجر سال جاری در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان، سرخه، گرمسار و میامی به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه بهره‌برداری از این طرح‌ها در بهبود وضعیت اشتغال استان اثرگذار است افزود: افتتاح این طرح‌ها برای یک هزار و ۱۶۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند.

 

وی تولید انواع پارچه جین و نخ، تولید لوازم پلاستیکی، تولید انواع چسب و تولید کاتد مس و غیره را از جمله صنایعی دانست  که طی این دهه به خط تولید استان سمنان اضافه می‌شود.

 

تشنه دل تصریح کرد: در سال جهش تولید تلاش شد تا ضمن افتتاح واحدهای تولیدی وضعیت سایر واحدهای استان سمنان نیز بررسی و برای تداوم حیات آن‌ها تسهیلات مناسب منظور شود.

 

رئیس سازمان صمت استان سمنان از آغاز عملیات اجرایی تولید فروسیلیسم نیز در دامغان طی دهه فجر خبردادو افزود: با راه‌اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۴۷۰ نفر نیز فراهم خواهد شد.

کد خبر 1021871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha