معرفی شخصیت امام خمینی(ره) به عنوان یکی از مفاخر دنیای اسلام ضروری است

بختیاری گفت: معرفی شخیت والای امام خمینی(ره) به عنوان یکی از بزرگترین مفاخر دنیای اسلام امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «حسین بختیاری» امروز در مراسک گلباران حجره طلبگی امام خمینی (ره) در مدرسه سپهداری اراک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امام خمینی(ره) شخصیتی وارسته و متدین بودند که در راستای اعتلای ایران اسلامی گام های اساسی برداشتند.

 

فرماندار شهرستان اراک با اشاره به اینکه این نظام ولایی به برکت رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی، الگوی حکومتداری دینی، خون سرخ شهدا و حضور آگاهانه مردم در صحنه به بار نشست افزود: امروز نیز شاهد گام های محکم و استوار این انقلاب به برکت وجود رهبری فرزانه و رهنمودهای حکیمانه ایشان هستیم.

 

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی به کانون عزت و قدرت تبدیل شده است، اضافه کرد: ما باید در این راستا هوشیار باشیم چرا که دشمنان از این قدرت و عظمت ملت ایران می ترسند.

 

این مقام مسئول در ادامه به معرفی ابعاد شخصیتی امام راحل به عنوان یکی از مفاخر جهانی در قرن بیستم به ویژه برای نسل جوان و نوجوان تاکید کرد و ادامه داد: امام خمینی(ره) بزرگ مردی از دیار آفتاب است و ابعاد شخصیتی و زندگانی این خورشید انقلاب باید برای همگان به ویژه نسل های جوان و نوجوان بازگو شود.

 

امام خمینی(ره) الگویی برای همه نسل ها

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سید «احمد میر مهدی» نیز با گرامیداشت دهه مبارک فجر، امام خمینی(ره) را الگویی برای همه نسل ها دانست و گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین اندیشه‌های امام راحل (ره) است.

 

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) اراک، امام خمینی (ره) را به عنوان شاخصی برای تمام اقشار و اندیشه های متفاوت جامعه دانست و بیان کرد: امروز وظیفه ماست که خط مشی فکری آن حضرت را در جامعه بیش از پیش تبیین کنیم.

 

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد، حجره محل طلبگی امام خمینی(ره) گلباران و عطر افشانی شد.

کد خبر 1021903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha