بهره برداری از سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی سالن ورزشی جديد دانشگاه علوم پزشکی جهرم با مساحت ۳۰۸ متر مربع با تجهيزات كامل ورزشی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «زين العابدين دست داده»، امروز (یکشنبه ۱۲ بهمن) در آیین بهره برداری از سالن بدن سازی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: توسعه سالن ورزشی دانشگاه جهت دانشجويان و كارمندان علاقمند به رشته ورزشی بدن سازی از اهداف دانشگاه بود كه در فضای فيزيكی كاملا مناسب به مساحت ۳۰۸ متر مربع و با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ ميليون تومان افتتاح و به بهره برداری رسيد.

 

معاون فرهنگی و دانشجويی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: اين سالن ورزشی ظرفيت حضور ۶۰  ورزشكار را دارد كه یکی از بزرگترين سالن های بدن سازی با تجهيزات كامل ورزشی در جهرم به حساب می آید.

 

وی گفت: با توجه به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان، فعالیت مجموعه ورزشی دانشگاه به زودی آغاز می شود و دانشجویان و همکاران می توانند طبق پروتكل های بهداشتی از این سالن استفاده کنند.


حجت الاسلام دست داده با اشاره به ساخت مجموعه ورزشی روباز دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: اين مجموعه ورزشی با متراژ ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع شامل زمين چمن فوتبال، زمين تنيس خاكی، واليبال ساحلی، فوتبال ساحلی و پيست دو ميدانی است.

 

به گفته وی قرار است دور اين مجموعه ورزشی نیز، جاده سلامت برای پياده روی و دوچرخه سواری ورزشكاران ساخته شود. 

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اضافه كرد: به ياری خدا و همکاری مسئولان امید داریم این مجموعه ورزشی بزرگ، اوايل سال آینده به بهره برداری برسد.

 

کد خبر 1021904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha