هنرکارت هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران استان مرکزی رونمایی شد

در مراسمی از هنرکارت هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران استان مرکزی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام «عباس دانشی» در این مراسم که همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: با پیگیری‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت صندوق هنر، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اکثر هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران استان هنر کارت صادر شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه تا به حال ۱ هزار ۲۳۱، هنر کارت برای هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران استان مرکزی صادر شده است، افزود: این کارت ها به مرور جهت تحویل به هنرمندان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ارسال خواهد شد .

وی با بیان اینکه به هر کدام از هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران استان که عضو صندوق هنر هستند و برای هنر کارت ثبت نام کرده اند، مبلغ 15 میلیون ریال هدیه داده شده است، ادامه داد: جمعاً مبلغ  18 میلیارد و 465 میلیون ریال به ۱ هزار و ۲۳۱ هنرمند بابت خسارت ناشی از کرونا از سوی صندوق هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است .

 

این مقام مسئول اضافه کرد: از این پس هر گونه ارائه خدمات به هنرمندان از طریق هنر کارت خواهد بود.

 

حجت الاسلام دانشی اضافه کرد: قابلیت کارت شناسایی، تاثیر در تعاملات مالی با صندوق اعتباری هنر از جمله دریافت وام، کمک مستمری. تسویه بیمه تکمیلی و... از جمله خدمات قابل ارائه هنر کارت می باشد.

کد خبر 1021912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha