مسئولان عملکرد دولت و خدمات نظام را اطلاع رسانی کنند

کلانتری گفت: انعکاس خدمات دولت یکی از مهم ترین وظایف مسئولان بوده و باید خدمات دولت به درستی برای مردم بیان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۱۲ بهمن) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: از طرفی انعکاس مشکلات مردم به مسئولان ارشد و متولیان امر نیز تکلیف مسئولان است و از سوی دیگر نگاه دولت به کار و فعالیت در کشور نگاه خدمتگزاری و رعایت عدالت است.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت در سال‌های اخیر توجه ویژه ای به این استان از جوانب گوناگون داشته و وزارت خانه های مختلف در پیگیری و اجرای طرح ها در این استان از جمله وزارت کار مکلف به گزارش دهی مستقیم به رئیس جمهور شده اند.
 

وی تاکید کرد: مردم ایران با تمام وجود پای نظام و انقلاب ایستاده اند و حتی در شرایط کنونی که دشمن فشار حداکثری به ایران وارد کرده، با مقاومت بیشتر در برابر دشمن ایستادگی می کنند.
 

کلانتری یادآور شد: دولت نیز با وجود مشکلات و تحریم های ظالمانه به مردم خدمت رسانی می کند.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به عنوان نمونه در حوزه سلامت در شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد از قبیل لنده، بهمئی و گچساران، اقدامات چشم گیری صورت گرفته است.
 

وی خاطرنشان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی تمام عیار و فشار حداکثری، ابر پروژه های جهانی در کشور افتتاح می شود و این نشانه ادامه کار و خدمت رسانی در جای جای کشور است.
 

کلانتری با اشاره به وضعیت استان در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا، اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد جزو سه استان برتر در حوزه مقابله با کرونا با کمترین تعداد فوتی و بستری بوده است.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش مسئولان استانی تبدیل وضعیت استان به سمت آبی و سفید بوده و در این باره تنبیهات و تشویقاتی در نظر گرفته شده است.
 

وی تصریح کرد: پاشنه اشیل استان در شیوع بیماری کووید ۱۹ همچنان برپایی آئین های تشییع جنازه است.
 

کلانتری گفت: به دلیل حفظ جان مردم و قطع زنجیره انتقال، از برگزاری راهپیمایی عمومی برای ۲۲ بهمن ماه که مهم ترین حادثه تاریخ ایران است، صرف نظر شده است.

کد خبر 1021914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha