پویش مردمی « مادرم به خانه بر می گردد» با محوریت آزادسازی مادران زندانی غیرعمد

محمود زاده گفت: پویش مردمی « مادرم به خانه بر می گردد» با محوریت آزادسازی مادران زندانی غیرعمد با همکاری خیرین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ارومیه، «صفیه محمودزاده»، مسئول سازمان بسیج جامع زنان سپاه شهدا، در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: تبیین الگوی سوم با محوریت ولایت اجتماعی حضرت فاطمه زهرا (س) در سطح استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پویش مردمی « مادرم به خانه بر می گردد» با محوریت آزادسازی مادران زندانی غیرعمد با همکاری خیرین برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج جامع زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری یادواره ۷ هزار شهید زن در استان خبر داد و افزود: کارگاه های مشاوره ای و اشتغالزایی، حمایت از خانواده ها و زنان بی بضاعت در قالب صندوق قرض الحسنه بسیجیان در دهه فجر خبر داد.

محمودزاده  بیان کرد: بیش از ۱۴ مرکز کار آفرینی در جهت حمایت از مشاغل خانگی و خانواده های کم بضاعت و جوانان و زنان برگزار خواهد شد.

وی تجلیل از بانوان موفق علمی، برگزاری ایستگاه شعرخوانی با عنوان فاطمه، بهانه خلقت، برگزاری بازارچه خوداشتغالی بانوان، همایش نقش زن در انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برگزاری مسابقه نقاشی در مهدهای قرآنی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 1021925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha