عرضه کتب مهدویت با تخفیف ۴۰درصدی در دهه فجر

حجت الاسلام نصوری عرضه کتب مهدویت با تخفیف ۴۰درصدی در دهه فجر خبر داد و گفت: علاقه مندان تا ۲۳بهمن ماه جاری می توانند با مراجعه به پست https://eitaa.com/bonyadsari/۳۵۹۳ نسبت به خرید کتاب های مورد علاقه خود اقدام نمایند.

حجت‌الاسلام «محمدرضا نصوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن گرامیداشت یوم الله دهه فجر و ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با اشاره به اشتراكات انقلاب اسلامی و ظهور مهدوی، گفت: فجر به معنی خروج از تاریكی به سمت نور است و ظهور امام زمان (عج) نیز به همین معناست و ایشان از میان تمام ظلمت ها، نور خود را ساطع می كنند و تمام مردم را در برمی گیرند.

 

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران با اشاره به اهمیت کتابخوانی برای آشنایی هرچه بیشتر با مفاهیم مهدویت، افزود: هر کاری نیازمند پشتوانه علمی است تا درست انجام شود وگرنه می تواند آسیب زا باشد.

 

وی به کتابخانه مهدویت بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در استان اشاره و بیان کرد: به یمن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 256 عدد از کتب مهدویت ویژه رده های سنی مختلف در ایام الله دهه فجر به صورت مجازی عرضه می شود.

 

حجت الاسلام نصوری با بیان اینکه کلیه کتب مهدویت با تخفیف 40 درصدی به فروش می رسد، افزود: کتاب ها قابل ارسال به همه نقاط کشوراست.

 

وی با بیان اینکه فروش مجازی کتاب های مهدویت از امروز 12بهمن همزمان با آغازین روز دهه فجر شروع شده، گفت: علاقه مندان تا 23بهمن ماه جاری می توانند با مراجعه به https://eitaa.com/bonyadsari/3593  و مشاهده عناوین کتاب ها، نسبت به خرید کتاب های مورد علاقه خود اقدام نمایند.

 

حجت الاسلام نصوری، حقیقت غیبت از منظر روایات، سرّ عدد هفت در آیات و روایات، اعجاز ولایت منشور امامت، دکترین مهدویت، تپه چهارده نوران، اتحاد و همگرایی در پرتومهدویت و موعود گرایی، ایقاظ یا بیداری، جستارهایی در مهدویت، مهدویت در صحاح سته و... را از جمله عناوین کتاب های مهدویت برشمرد و بیان کرد: علاقه مندان به مباحث مهدوی همچنین می توانند بهترین کتاب های مهدویت در زمینه کودکان و نوجوانان را برای آشنایی فرزندان خود با امام زمان(عج) تهیه کنند.

کد خبر 1021958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha