سال ۱۴۰۰  فرصت خوبی برای تصمیم گیری تاریخی ملت ایران است

رضایی سال ۱۴۰۰ را فرصت خوبی برای تصمیم گیری تاریخی ملت ایران دانست و گفت: اگر پروژه آبرسانی را به دشتها برسانند، پتروشیمی دهدشت تکمیل و صنایع تبدیلی آن در بهمئی احداث شود، بخش زیادی از مشکلات اشتغال این شهرستان حل می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (۱۲ بهمن) با مردم شهرستان بهمئی دیدار و به عنوان سخنران اولین روز از دهه فجر چهل و دومین سالروز انقلاب اسلامی به گفتگو پرداخت.

 

«محسن رضایی» در جمع مردم بهمئی با گرامی داشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت:بهمئی، کهکیلویه و یاسوج که می آیم احساس می کنم خانه خودم است.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: در این سرزمین غیور مردان و شیرزنانی زندگی می کنند که در همه  صحنه ها از انقلاب شجاعانه دفاع کردند.

 

وی جانبازان و شهدای این شهرستان را سند افتخار دانست و ادامه داد: مردم بعد از دفاع مقدس تا امروز با وجود همه مشکلات خم به ابرو نیاورده و در دفاع از اسلام و ایران حضوری پررنگ دارند.

 

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه امروز سالروز ورود امام به وطن در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است، گفت: رژیم پهلوی امام را هزاران کیلومتر از مردم دور کرد، اما این فرشته نجات در چنین روزی هواپیمایش بر قلوب ملت نشست.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خود امام برای اطرافیان نقل کردند، «در سه روز مانده به دوازده بهمن آماده شوید به ایران برویم»، یادآور شد: نماینده فرانسه از امام خواست در ویلای بهتری در فرانسه ساکن شود اما امام فرمود «از صحبت های این دو نفر متوجه شدم باید به سرعت به ایران بروم چون آنها نمی خواهند من به ایران برگردم».

 

وی خاطرنشان کرد: با همه محدودیت ها امام فشار آورد و بر فراز ایران آمد و هواپیمای او در اوج قدرت رژیم شاه، در فرودگاه مهرآباد بر زمین نشست.

 

رضایی با اشاره به اینکه بختیار در خاطراتش گفت امام با زود آمدنش برنامه های ما برای آن زمان را برهم زد، تاکید کرد: امام بعنوان فرشته نجات آمد، گفت: همان کسانی که نمی خواستند امام به ایران بیاید الان هم نمی خواهند انقلاب ادامه داشته باشد و هنوز کارشان را رها نمی کنند.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه از یک طرف ملت ایران با موشک های دو هزار کیلومتری عزت پیدا می کند و از طرف دیگر در صف مرغ و روغن خار می شوند، گفت: جریان چیست ملت با یک دست عزت می یابد و از یک دست تحقیر می شود.

 

وی اظهار کرد: در بورس هشدار دادیم اگر نقدینگی به سمت تولید نرود، مالباختگی بورس مانند مالباختگان بانکی شکل می گیرد.

 

رضایی با اشاره به این موضوع که دو سفره شامل دولت و مردم در کشور درست شده، خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب مردم و دولت همه روی یک سفره می نشستند و اگر چیزی بود همه با هم می خوردند اگر هم نبود همه با هم بودند.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سال ۱۴۰۰ را فرصت خوبی برای تصمیم گیری تاریخی ملت ایران دانست و یادآور شد: اگر پروژه آبرسانی را به دشتها برسانند، پتروشیمی دهدشت تکمیل و صنایع تبدیلی آن در بهمئی احداث شود، بخش زیادی از مشکلات اشتغال این شهرستان حل می شود.



 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

کد خبر 1021981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha