بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون های فرهنگی شرق اصفهان

حجت الاسلام معتمدی در سفری یک روز به جرقویه علیا ضمن نواختن زنگ انقلاب، از برخی کانون های فرهنگی هنری منطقه بازدید کرد و موسسه فرهنگی هنری قرآن و عترت شهر حسن آباد را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین «رمضانعلی معتمدی» در سفر یک روزه به بخش جرقویه علیا از توابع شهرستان اصفهان با حضور در دبیرستان شهید مطهری حسن آباد، همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به کشور زنگ انقلاب را به صدا درآورد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همچنین در بدو ورود به بخش جرقویه علیا با حضور در روستای مالواجرد به مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام کرد و سپس از کانون فرهنگی هنری مولود کعبه و مسجد در حال ساخت حضرت ولی عصر(عج) بازدید کرد.

 

وی همچینین یادمان شهدای گمنام حسن آباد را افتتاح کرد و در همایش دوچرخه سواران که به مناسبت آغاز دهه فجر برگزار شد، حضور یافت.

 

حجت الاسلام معتمدی در ادامه سفر یک روزه خود به جرقویه علیا ضمن بازدید از کانون فرهنگی و هنری قرآن و عترت، موسسه فرهنگی هنری قرآن و عترت شهر حسن آباد را افتتاح کرد.

 

وی همچنین با حضور در روستای رامشه از مجتمع فرهنگی، آموزشی، گردشگری و سینمایی در حال ساخت این روستا و کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور بازدید کرد.

کد خبر 1021983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha