۲۲ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند بشرویه توزیع شد

مدیر کمیته امداد بشرویه از توزیع ۲۲ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بین نوعروسان نیازمند تحت پوشش این نهاد حمایتی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

«حسن حلوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: سه هزار و 500 صندوق صدقه خانگی و 48 صندوق صدقه در معابر شهرستان بشرویه وجود دارد.

 

مدیر کمیته امداد بشرویه با بیان اینکه 131 میلیون تومان صدقه از ابتدای سال جاری تاکنون در بشرویه جمع آوری شده است، افزود: این مبالغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

 

وی در ادامه بیان کرد: صدقات جمع آوری شده در زمینه های مختلفی از جمله تامین هزینه تحصیل دانش آموزان، دانشجویان، بهداشت و درمان، مسکن، لوازم ضروری و اشتغال و غیره هزینه خواهد شد.

 

حلوانی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 22 سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در بشرویه توزیع شده است، افزود: برای تهیه این اقلام خیرین و نیکوکاران اعتباری بالغ بر 121 میلیون تومان کمک کردند.

 

مدیر کمیته امداد بشرویه در پایان با اشاره به میزان کمک های جذب شده از خیرین و نیکوکاران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون اعتباری بیش از سه میلیارد تومان خیرین و نیکوکاران به کمیته امداد این شهرستان کمک کرده اند تا در زمینه تامین مایحتاج نیازمندان تحت پوشش این نهاد حمایتی هزینه شود.

کد خبر 1022042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha