مسیر محور مقاومت، نابودی رژیم صهیونیستی است

سرلشکر باقری با بیان اینکه محور مقاومت مسیر نابودی رژیم صهیونیستی را در پیش گرفته است، گفت: برکت خون شهید سلیمانی باعث شده مسیر تعقیب آرمان‌های امام و انقلاب پرشورتر و توفنده‌تر از گذشته دنبال شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار سرلشکر محمد باقری، صبح دوشنبه(۱۳ بهمن) در حاشیه زیارت مزار شهیدسپهبدحاج قاسم سلیمانی؛ این زیارت را توفیق و تجدید عهد و پیمان برای ادامه راه آن شهید و انتقام خون او دانست.

 


رییس ستادکل نیروهای مسلح افزود: ضمن اینکه گوهر بزرگی از دست داده ایم اما هم پرچمی که به دست ایشان بوده برافراشته است و برافراشته خواهد ماند و برکت خون ایشان باعث شده پرشورتر و توفنده تر از گذشته مسیر تعقیب آرمان های امام و انقلاب دنبال شود و محور مقاومت مسیر نابودی رژیم صهیونیستی را در پیش بگیرد.



وی در خصوص نقش نیروهای مسلح در مکتب حاج قاسم اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مقاومت و مکتب نبرد با آمریکا و اسراییل است و این مکتب پرشورتر از گذشته دنبال می شود‌.



سرلشکر باقری ادامه داد: در همین یکسالی که شهید سلیمانی را در بین مان نداریم اما از برکت خون ایشان رشد قابل توجهی در توانمندی محور مقاومت و نیروهای مسلح اتفاق افتاده است‌.



وی با بیان اینکه وضعیت دشمنان نشان می دهد قاتلین او به زباله دان تاریخ رفتند و تقاص پس خواهند داد ، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در سردرگمی و مسیر اضمحلال قرار گرفته است.

کد خبر 1022049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha