ایجاد تحولی نو در کشور با نصب العین قرار دادن سند گام دوم انقلاب

حجت الاسلام دهقانی گفت: باید با نصب العین قرار دادن سند گام دوم انقلاب که اساسنامه عزت، اقتدار، شرافت و شهامت است تحولی نو در تمامی عرصه ها بیافرینیم.

حجت الاسلام «فتح الله دهقان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: طنین آزادی بخش فجر پیروزی انقلاب در بهمن ماه سال ۵۷ چنان ناگهانی خیمه و اردوگاه تاریک مستکبران را درهم کوبید که تا به امروز طاقت دیدن این نور الهی را ندارند و یک شب خواب آسوده نداشته اند تا بتوانند این نور را خاموش کرده و دوباره ظلمت استبداد و چپاولگری را به این ملت مقتدر و مظلوم به ارمغان بیاورند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم افزود: امروز به خود می بالیم که با ارشادات و رهبری ولایت فقیه قطار انقلاب را به سرزمین های دیگر سوق داده و با مدد الهی با درهم شکستن قدرت هایی که در عناوین مختلف قصد نابودی ایران اسلامی را داشته اند به ثبات برسیم.

 

وی بیان کرد: در این ایام باید با نصب العین قرار دادن سند گام دوم انقلاب که اساسنامه عزت، اقتدار، شرافت و شهامت است تحولی نو در تمامی عرصه ها بیافرینیم و لبیک گویان در پشت سر امام انقلاب تا سر منزل حکومت و تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

 

به گفته حجت الاسلام دهقانی، یکی از رسالت های ما در روزهای دهه فجر این باید باشد که با خود اندیشه کنیم که در آینده ای نزدیک با بصیرت، هوشیاری، آگاهانه و با دقت در گفتارهای راه گشای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای  و به دور از هرگونه تعصبات پوچ با نگاه به داخل، دولتی انقلابی با نیروهایی جوان، پویا، متدین و متخصص انتخاب کنیم و پرچم پرافتخار ایران عزیزمان را در قله های پیشرفت و توسعه به اهتزاز در آوریم.

 

وی در پایان دهه فجر که یادآور خاطرات خوب پیروزی و رهایی از زیر یوغ استکبار است را به مقام عظمای ولایت همه شهدای عزیز و ملت غیور ایران اسلامی و مدافعان و تلاشگران راه حق و حقیقت تبریک گفت.

 

کد خبر 1022088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha