برگزاری آیین جشن میلاد مادر مهربانی با سخنرانی امام جمعه جهرم در کانون «پیمان غدیر»

پاشه از برگزاری آیین جشن میلاد مادر مهربانی حضرت فاطمه زهرا (س) با سخنرانی امام جمعه جهرم در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» خبر داد.

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: امسال میلاد حضرت زهرا (س) با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مقارن شده و این امر  فرصتی برای تبیین 2 واقعه مهم تاریخی برای مردم به ویژه نسل جوان است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم افزود: حضرت زهرا (س) به عنوان یک الگوی نمونه برای دختران جامعه اسلامی و حتی زنان دنیا مطرح است و جا دارد با ترویج فرهنگ فاطمی در الگوسازی و شناساندن ابعاد زندگی این بانوی مهربانی ها تلاش کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه لزوم برگزاری جشن های مردمی به شیوه های مختلف در آیین های شادی و سرور معصومان و اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، بیان کرد: کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» نیز به نوبه خود در این زمینه فعالیت کرده و در تبیین زندگی و منش ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت زهرا (س) از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

 

پاشه با اشاره به اینکه در این راستا و با توجه به در پیش بودن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه ای در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: در این برنامه با گرامی داشت این میلاد فرخنده و مناسبت روز زن، از مقام شامخ یگانه دخت نبی اکرم (ص) و همچنین زنان جامعه اسلامی که رهرو این بزرگ بانوی جهان اسلامی هستند، تجلیل به عمل می آید.

 

وی به تشریح این برنامه جشن و سرور پرداخت و اظهار داشت: در این برنامه، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» امام جمعه جهرم به سخنرانی و تشریح سیره عملی و اخلاقی حضرت زهرا (س) می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» ادامه داد: همچنین در ادامه این آیین، «محسن ذاکری» از مداحان اهل بیت (ع) به مولودی خوانی در وصف مادر مهربانی ها می پردازد.

 

وی با دعوت از مردم به ویژه اهالی مسجد برای حضور در این مراسم، عنوان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی با استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی از توصیه های شرکت در این مراسم است.

 

پاشه خاطرنشان کرد: آیین جشن سالروز میلاد حضرت زهرا (س) روز چهارشنبه 15 بهمن ماه همراه با نماز مغرب و عشا در آستان مقدس امامزاده «محمد (ع)» جهرم برگزار می شود.

 

به گزارش شبستان، برگزاری آیین جشن و سرور میلاد حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» در قالب رواق «نور» در طرح ملی «ایران قوی» برگزار می شود.

 

کد خبر 1022120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha