کلنگ زنی و افتتاح ۶۵۱ پروژه با اعتبار ۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در همدان

شاهرخی گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران کلنگ زنی و افتتاح ۶۵۱ پروژه مختلف با اعتبار ۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در استان همدان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «سعید شاهرخی » در نشست خبری با خبرنگاران همدان گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران عملیات کلنگ زنی  و یا افتتاح 651 پروژه مختلف با اعتبار 7 هزار و 900 میلیارد تومان در استان همدان به بهره برداری می رسد.

 

استاندارهمدان به ویزگی های انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مردم سالاری دینی، شکست استکبار جهانی، اداره کشور بر مبنای احکام اسلامی و همچنین ایجاد اتحاد و وحدت بین اقشار مختلف مردم از ویژگی های انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی ادامه داد: شناسایی ظرفیت استان، تفکیک شهرستانها با توجه به ظرفیت در جهت افزایش تولیدو  ایجاد اشتغال در جهت رفاه و آسایش مردم و بهبود وضعیت زندگی مردم شاخصه اصلی برنامه های ما است.

 

وی بیان کرد: ساخت۱۸۰ هکتار گلخانه در شهرستان رزن و درگزین ،  ایجاد چهار گاوداری ۶ هزار رأسی در سطح استان  و  تخصیص هزینه بیش از 5 هزار میلیارد تومانی پروژه در قطار شهری که جهت رفاه و آسایش مردم در بلند مدت خطوط آن ایجاد می شود از برخی اقدامات انجام شده است.

 

شاهرخی از طراحی یک سایت بین‌المللی گردشگری در کنار غار علی‌صدر خبر داد و اظهار کرد: طرح احیای بقعه متبرکه شاهزاده حسین(ع) همدان با رعایت مسائل و ضوابط میراث فرهنگی آماده شده که انجام خواهد شد.

 

استاندار همدان با اشاره به پیگیری اجرای پروژه‌های مهم در استان گفت: دولت تدبیر و امید توجه جدی به توسعه حمل و نقل ریلی استان داشته که این مهم امری ویژه است، ضمن اینکه امسال ردیف اتصال خط همدان به ملایر را مستقل کردیم.

 

شاهرخی با بیان اینکه در حوزه سدسازی اتفاقات بزرگی در استان رخ داده است، از افتتاح سد نعمت‌آباد، کلان و شنجور و آغاز ساخت سد خرم‌رود و پیگیری اجرای سد گرین خبر داد و افزود: در طول فعالیت دولت تدبیر و امید پنج سد در استان احداث شده و یا در حال ساخت است.

 

استاندار همدان با اشاره به انتقال پساب فاضلاب به پتروشیمی هگمتانه اظهار کرد: این پروژه بعد از سال‌های سال انتظار به بهره‌برداری رسید به طوری که طی دو سال زمینه رفع موانع تولیدت آن مهیا شده است

 

وی با بیان اینکه ۲ هزار واحد مسکن در استان تحویل مددجویان شده است از احداث یک‌هزار واحد دیگر در استان خبر داد و گفت: سیاست بنده بر این بود فارغ از دیدگاه سیاسی از تمام ظرفیت‌های استان برای توسعه آن بهره‌ ببریم و در این میان باید با وحدت و همدلی پیش رویم چراکه همدان را باید در تراز بالا بدید و برای آن کار کرد.

 

وی با تأکید بر اینکه برای اطلاع‌رسانی در مورد فعالیت‌های بزرگ اقتصادی در استان باید هر هفته یک تور رسانه‌ای برگزار شود و تصویب شد تا پایان سال حداقل ۸ تور رسانه ای جهت بازدید از پروژه های در حال انجام از شهرستان های همدان برگزار شود.

 

 

کد خبر 1022123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha