تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله نظری خادم الشریعه در زیراب سوادکوه/اعلام یک روز عزای عمومی در مازندران

پیکر پاک آیت‌الله نظری خادم‌الشریعه صبح امروز با حضور خیل علاقه‌مندان به ساحت مقدس روحانیت و مرجعیت در زیراب سودکوه، زادگاه این عالم ربانی تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، صبح امروز پیکر پاک آیت الله نظری خادم الشریعه با حضور خیل علاقه مندان به ساحت مقدس روحانیت و مرجعیت در زیراب سودکوه، زادگاه این عالم ربانی تشییع شد.

 

بر اساس این گزارش، پیکر آیت الله نظری خادم الشریعه با رعایت دستورالعمل‌های بهدااشتی و به صورت خودرویی با حضور مردم قدرشناس سوادکوه تشییع شد.

 

مردم عالم دوست سوادکوه پیکر آیت الله نظری خادم الشریعه را از امامزاده ابوطالب(ع) تا مسجد جامع زیراب تشییع کردند.

 

مردم عزادار سوادکوه در سوگ این عالم مجاهد و پارسا در محوطه مسجد جامع زیراب به عزاداری و سوگواری پرداختند.

قرار است پیکر آیت الله نظری خادم الشریعه تا ساعتی دیگر به ساری انتقال و ساعت 14:30 دقیقه بعد ازظهر پس از اقامه نماز در مسجد جامع مرکز استان به سوی جایگاه بدی ایشان تشییع شود.

در پی رحلت آیت الله عبدالله نظری خادم الشریعه یک روز عزای عمومی در مازندران اعلام شد.

 

آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و احمد حسین زادگان استاندار مازندران با صدور پیامی رحلت روحانی انقلابی و یار صدیق امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، زنده یاد آیت الله حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه را تسلیت گفتند و به این مناسبت یک روز عزای عمومی اعلام کردند.

 

به گزارش شبستان، آیت الله نظری خادم الشریعه از علمای برجسته مازندران صبح دیروز و پس از تحمل یک دوره بیماری در سن 88 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

 

کد خبر 1022143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha