برگزاری برنامه های سپاه و بسیج در قالب رزمایش الی بیت‌المقدس

پورقلی گفت: همزمان با دهه فجر، سپاه و بسیج تمامی اقدامات خود را در قالب رزمایش الی بیت‌المقدس برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ارومیه، «محمد پورقلی»، در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: همزمان با دهه فجر، سپاه و بسیج تمامی اقدامات خود را در قالب رزمایش الی بیت‌المقدس برگزار خواهد کرد.

معاون هماهنگ کننده ناحیه بسیج سپاه ارومیه، افزود: گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب، تیین جایگاه حضرت زهرا و جایگاه زنان در انقلاب اسلامی، حمایت و تقویت توسعه مشارکت‌های مردمی، انجام اقدامات نمادین ابتکاری و هنری و راه‌اندازی کمپین حضور مردم در مراسمات دهه فجر از جمله برنامه‌های سپاه ارومیه همزمان با دهه فجر است.

معاون هماهنگ کننده ناحیه بسیج سپاه ارومیه با بیان اینکه سپاه شعار انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر، چون کوه استوار را برای دهه فجر انتخاب کرده است، گفت: دعا برای طلوع خورشید ولایت و شرکت در نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این ایام است.

این مسئول عنوان کرد: همزمان با دهه فجر، سپاه و بسیج تمامی اقدامات خود را در قالب رزمایش الی بیت‌المقدس برگزار خواهد کرد و همچنین توزیع جهیزیه برای خانواده‌های محروم و پروژه‌های محرومیت‌زدایی در قالب خانه عالم و محروم از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال است.

وی برگزاری ۲۴۸ نشست روشن‌گری، ۵۰ برنامه توسط حلقه‌های صالحین، ۴۲ کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تجلیل از ۶۰ مادر شهید و ۲۰ خانواده شهدای بسیجی، برگزاری ۲۰ مسابقه ورزشی بومی و محلی، افتتاح ۲ پروژه خانه عالم و محروم توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، پخش ۴ هزار غذای گرم در بین نیازمندان، برگزاری ۲۵ محفل انس با قرآن و برگزاری جشن‌های رضویون را از دیگر  برنامه‌های دهه فجر به‌شمار می‌رود.

کد خبر 1022159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha