پرداخت ۲۴ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان استان

سهندی گفت: همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر، بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی مساعدت می‌شود.

«عزیز سهندی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر، بالغ بر 24 میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت  کمیته امداد آذربایجان‌غربی مساعدت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این میزان کمک معیشت به 83 هزار و 500 خانوار تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی پرداخت می‌شود، تصریح کرد: 700 نفر از مددجویان استان از در دهه فجر از 30 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی بهره‌مند خواهند شد.

وی بیان کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، 186 واحد مسکن مقاوم مددجویی با پیش بینی 15  میلیارد تومان اعتبار برای مددجویان فاقد مسکن در مناطق محروم مرزی و روستاهای استان افتتاح خواهد شد که از این تعداد 131 واحد از این مساکن مددجویی روستایی و 55 واحد نیز در مناطق شهری احداث شده است.

سهندی خاطرنشان کرد: کمیته امداد آذربایجان‌غربی در ایام مبارک دهه فجر، یک‌هزار و 500 تبلت و لب تاپ به ارزش 7 میلیارد تومان در میان دانش‌آموزان مددجو توزیع می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی مساعدت بیش از یک میلیارد تومان کمک هزینه بلاعوض ازدواج در ایام الله دهه فجر در راستای تسهیل در ازدواج جوانان مساعدت، بهره مند شدن یک‌هزار خانوار تحت حمایت، از سبد کالا و مساعدت‌های با هزینه کرد بالغ بر 300 میلیون تومان و پرداخت همچنین 650 فقره تسهیلات کارگشایی به اعتبار بیش از 7 میلیارد تومان به مددجویان تحت‌ حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی از برنامه های ایام دهه فجر است.

وی در ادامه سخنان برگزاری کلاس های آموزشی مجازی در زمینه های فرهنگی و تربیتی تحت عنوان آموزش خانواده برای 2 هزار نفر از مددجویان، برنامه ریزی برای اجرای مسابقات فرهنگی به‌صورت مجازی برای مددجویان کمیته امداد سراسر استان، افتتاح 20 مرکز نیکوکاری و برقراری میز خدمت در سطح ادارات اجرائی و رسیدگی فوری به نیازهای متقاضیان و مراجعین  به این نهاد را از دیگر برنامه‌های اجرای کمیته امداد آذربایجان‌غربی در ایام‌ مبارک دهه فجر عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی ادامه داد: پرداخت وام ضروری به نیازمندان و ودیعه مسکن در راستای  رفع مشکلات و گره گشایی مسکن مددجویان، برگزاری طرح مفتاح الجنه و بازدید از خانوارهای نیازمندان به  تعداد 500 خانوار با حضور خیران و حامیان وارائه مساعدت‌های درمانی  به مددجویان دارای بیماری صعب‌العلاج از دیگر برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان در دهه فجر است.

وی در پایان سخنان خود گفت: جمع کل تومانی برنامه های اجرایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی در ایام الله دهه فجر،  بیش از  84 میلیارد تومان است.

کد خبر 1022162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha