زندگی عزتمند امروز را مرهون جوانان دیروز، امروز و آینده کشور هستیم

واحد گفت: زندگی عزتمند امروز را مرهون جوانان دیروز، امروز و آینده کشور هستیم و فداکاری جوانان در میدان های نبرد علیه جنایتکاران تاریخ صحنه های را رقم زد تا امروز در کشور شاهد آرامش و آسایش باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «علی واحد» امروز (13 بهمن ماه) در نشست هم اندیشی فعالان رسانه ای و فضای مجازی استان اردبیل گفت: ایام الله دهه فجر هر ساله ایثار و فداکاری جوانان وطن در راه آزادی خواهی و استقلال طلبی به رهبری امام خمینی (ره) را برای نسل امروز یادآوری می کند.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل تصریح کرد: پیشرفت، ترقی و توسعه امروز کشور را مرهون برکات خون شهدا در دوران دفاع مقدس و امروز به عنوان مدافعان حرم هستیم.

 

این مقام مسئول یادآور شد: جوانان سرمایه های گرانقدر کشور هستند که در دوران دفاع مقدس نیز پیشقدم شدند و هم اکنون باز جوانان نسل امروز در نقش مدافعان حرم پای در میدان نبرد علیه دشمنان گذاشتند و پیروز میدان ها شدند.

 

واحد خاطر نشان کرد: همه کمبودهای که در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور بود را امروز به دست توانمند جوانان ولایی در حال رفع است و در دورترین نقاط کشور شاهد ارائه خدمات زیر ساختی به مردم هستیم.

 

وی اعلام داشت: البته شاید برخی مسائل و مشکلات هنوز در داخل کشور حل نشده باشد اما تحریم های ظالمانه دشمنان نیز مزید بر علت هست و طبق منویات مقام معظم رهبری باید با اتکا به توان داخلی این مشکلات را نیز رفع کنیم.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با بیان این مطلب که زندگی عزتمند امروز را مرهون جوانان دیروز، امروز و آینده کشور هستیم، افزود: فداکاری جوانان در میدان های نبرد علیه جنایتکاران تاریخ صحنه های را رقم زد تا امروز در کشور شاهد آرامش و آسایش باشیم.

 

کد خبر 1022195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha