معرفی شهدای انقلاب در فضای مجازی با همت کانون مصباح ملایر

امیری پری گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با همت کانون فرهنگی هنری مصباح شهرستان ملایر شهدای انقلاب در فضای مجازی معرفی می شوند.

«زهرا امیری پری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با ایام مبارک دهه فجر شهدای انقلاب اسلامی شهرستان ملایر جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی معرفی می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصباح ملایر افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی، اجرای جشن و مراسم سخنرانی و فعالیت در فضای مجازی جهت معرفی شهدا و بیان دستاوردهای انقلاب از دیگر برنامه های اجرای ایام دهه مبارک فجر در کانون است.

 

وی به ظرفیت فضای مجازی در عصر کنونی جهت معرفی ارزش های انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: دیگر نمی‌توانیم تصاویر و خاطرات شهدا را در آلبوم‌ها نگهداری کنیم و از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی شهدا باید استفاده کرد.


وی با بیان اینکه همه ما به شهدا و خانواده شهدا مدیون و بدهکار هستیم، افزود:  در شرایط بحران کرونا فضای مجازی و بهره‌گیری از فعالیت‌های فرهنگی، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است .

 

امیری پری بیان کرد: پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی با مدیریت بی‌نظیر امام راحل شکل گرفت و سپس مقام معظم رهبری مدیریت امور این انقلاب را بر عهده گرفتند، به همین دلیل تاکنون ما در عرصه‌های مختلف شاهد موفقیت‌های چشمگیر رشد و اعتلای نظام هستیم.

 

کد خبر 1022208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha