برخورد با ۸۵ مطب متخلف در سطح استان گلستان

عارف نیا گفت: در کمیسیون ماده ۱۱ و ستاد نظارتی برتعرفه سال ۹۹ با ۸۵ مطب متخلف که نسبت به دریافت هزینه غیرقانونی سرباری کرونا و غیره اقدام کردند برخورد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سراج الدین عارف نیا» ظهر امروز (دوشنبه ۱۳ بهمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون دو هزار و ۷۳۷ مورد بازدید از مطب ها، درمانگاه ها، مراکز تصویربرداری در سطح استان گلستان بازدید کردیم.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: بیشتر مطب ها و مراکز درمانی در سطح استان گلستان در شهرهای گرگان و گنبدکاووس قرار دارد و در این ایام بارها و بارها از این مراکز بازدید داشتیم.

 

عارف نیا بیان کرد: با توجه به اپیدمی کرونا پلمپ مطب های متخلف باعث ازدحام بیماران می شود ولی با این وجود برخوردهای قضایی و قانونی با برخی از مطب های متخلف در این ایام انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه دریافت هزینه سرباری کرونا در مطب ها و مراکز درمانی غیرقانونی است، بیان کرد: در ۱۲ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و ستاد نظارت بر تعرفه سال ۹۹ به این تخلف ها رسیدگی کردیم و مدت میانگین بررسی این تخلف ها ۳۰ روز بوده است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: در کمیسیون ماده ۱۱ و ستاد نظارتی برتعرفه سال ۹۹ با ۸۵ مطب متخلف که تخلف آنها احراز شده بود و یا نسبت به دریافت هزینه غیرقانونی سرباری کرونا اقدام کردند برخورد شد.

 

عارف نیا افزود: تعداد پرونده های رسیدگی قرار گرفته درمانی در کمیسیون ماده ۱۱ و ستاد نظارت برتعرفه های سال ۹۹، ۱۴۶ مورد بود.

 

کد خبر 1022210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha