تجلیل از خانواده شهدای نیروهای مسلح کرمان با حضور سرلشکر باقری

در دومین روز از دهه فجر مبارک انقلاب اسلامی؛ همایش مشترک نیروهای مسلح مستقر در کرمان با حضور جمعی از مسئولین از جمله سردار سرلشکر باقری در حسینیه ثارالله برگزار و در آن از تعدادی خانواده شهید ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی؛ همایش مشترک نیروهای مسلح مستقر در کرمان با موضوع مکتب حاج قاسم ظهر دوشنبه(۱۳ بهمن) با حضور جمعی از مسئولین در حسینیه ثارالله برگزار و در آن از تعدادی خانواده شهید ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج تجلیل شد.

 

 

در این مراسم که با حضور سردار سرلشکر محمد باقری؛ رییس ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد؛ تابلوی مزین به تصویر شهید سلیمانی در کنار سرلشکر باقری در حسینیه امام خمینی(ره) و نیز کتاب بچه های حاج قاسم و انگشتری شهید سلیمانی توسط سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله به سردار سرلشکر باقری اهدا شد.

 

 

بر اساس گزارش شبستان؛ در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی رییس ستادکل نیروهای مسلح به کرمان سفر کرد و در بدو ورود در گلزار شهدای کرمان حضور یافت و با حضور بر مزار سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی و یار وفادارش حاج حسین پورجعفری، ضمن قرائت فاتحه، به مقام ایشان ادای احترام کرد.

 



وی همچنین بر مزار تعدادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس، محور مقاومت و شهدای امنیت حضور یافت و به طور ویژه شهید عبدالمهدی مغفوری را زیارت کرد.

 


سرلشکر باقری بر مزار امام جمعه سابق کرمان نیز حضور یافت و با قرائت فاتحه یاد مرحوم سیدیحیی جعفری را گرامی داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1022225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha