بیش از ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان لنگرود پرداخت شد

نبی زاده گفت: صندوق کارآفرینی امید تاکنون ۲ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان تسهیلات در قالب اشتغال روستایی، اشتغال شهر، تجهیز منابع و توسعه کسب و کار و وام های ضروری در شهرستان پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر که به نام «انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی ، جهش تولید» نامگذاری شده است، طرح روستایی گلخانه صیفی جات در شهرک صنعتی نالکیاشهر با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید که از این مبلغ صدمیلیون تومان آن در قالب تسهیلات اشتغال و روستایی از صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

 

« جلال نبی زاده » در حاشیه افتتاح این طرح با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: صندوق کارآفرینی امید در قالب طرح های کارا دارای صندوق های خرد محلی روستایی و یک روستا یک محصول است که ۶۹۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی به هفت نفر پرداخت کرده است‌.

 


رییس صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه امسال سه طرح در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات معرفی شده است، اذعان کرد: برای این سه طرح ۴۹۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده که در کنار طرح های اشتغال روستایی، در قالب سامانه سامد هم ۵۰۰ میلیون تومان اشتغال شهر به  ۱۸ نفر پرداخت شد.

 

وی از پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات در قالب طرح های توسعه و تجهیز منابع و ۲۳۰ میلیون تومان تسهیلات ضروری به ۳۹ نفر خبر داد و تصریح کرد: تاکنون ۲ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان تسهیلات در قالب اشتغال روستایی، اشتغال شهر، تجهیز منابع و توسعه کسب و کار و وام های ضروری در شهرستان پرداخت شد.

 

نبی زاده از مصوب شدن سه طرح بزرگ در وزارت خانه خانه خبر داد و افزود: طرح دانش بنیان تولید سنگ های نانو پلیمری در شهرک صنعتی یعقوبیه با اعتبار ۲ میلیارد تومانی، طرح دانش بنیان دستگاه نشا بن دستی با ۹۵۰ میلیون تومان در شهرک صنعتی نالکیاشر و تولید پروفیل های یو پی وی سی با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در شهرک صنعتی اطاقور از جمله این طرح هاست.

 

کد خبر 1022241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha