نخستین  همایش «ولایت اجتماعی زن» برگزار می‌شود

ظریف‌منش با اعلام برگزاری نخستین همایش «ولایت اجتماعی زن» در ‌آستانه سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، گفت: در این همایش از تعدادی از بانوان ایثارگر کشور تجلیل به عمل می‌آید.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، اولین همایش «ولایت اجتماعی زن» در آستانۀ سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، برگزار می شود .                                                                                   

 

«حسین ظریف منش» با اعلام برگزاری این همایش، اظهار کرد: همایش «ولایت اجتماعی زن» با اهتمام بنیاد بین المللی غدیر و سازمان بسیج جامعه زنان کشور و با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام، سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

 

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر تصریح کرد: این همایش با الهام از پیام حکیمانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به کنگره‌ی «هفت هزار زن شهید کشور»، در آستانه سالروز میلاد نخستین مدافع حریم ولایت و دخت گرامی پیامبراکرم(ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: نشر و گسترش آموزه های علوی و معارف فاطمی و نیز ترویج ارزش های فرهنگ دینی برای زن مسلمان و مَجد و عظمتی که این فرهنگ به جایگاه بانوان بخشیده است، وظیفه و الگویی جهانی است.                                                                                                            

 

ظریف منش تاکید کرد: هدف از برگزاری این همایش تبیین و تشریح جایگاه بانوان مسلمان در عرصه فرهنگ دینی و دفاع مقدس است.

 

وی در پایان یادآور شد: این همایش سه شنبه، 14 بهمن ماه در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور ارزشمند خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و برخی از علما، اندیشمندان و مسئولین کشوری و لشکری با رعایت کامل و دقیق دستورات پزشکی  برگزار می شود.

 

گفتنی است، در این همایش از تعدادی از بانوان ایثارگر کشور تجلیل به عمل می آید.

کد خبر 1022243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha