ایمان به خدا و پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی بیانگر اقتدار ایران است

حسن عسگری گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایمان به خداوند متعال و پایبندی به اصول و آرمان های انقلاب است و این اقتدار روز به روز افزوده می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حسن عسکری (13 بهمن99) در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در سنندج اظهار کرد:‌ در طول ایام دهه مبارکه فجر ۶۶۵ برنامه را در سطح پایگاه ها، حوزه ها وکانون ها برگزار خواهیم کرد که ۲۹ عنوان برنامه در فضای حقیقی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و۱۲ عنوان در فضای مجازی برگزار می شود.

 

 وی اعلام کرد: در مجموع ۲۴ برنامه شاخص شامل نشست های روشنگری، ویژه برنامه های دهه فجر، یادواره شهدا، تکریم و تجلیل از مقام شامخ شهدا و سرکشی از خانواده شهدا، افتتاح منازل محرومین، افتتاح پروژه های طرح تکریم در حاشیه شهر سنندج از جمله آسفالت و بهسازی معابر،نصب شهربازی در پارک های محلات حاشیه نشین، افتتاح بخش الحاقی در یک واحد مدرسه، مرمت خانه های تحت پوشش بهزیستی و توزیع نان صلواتی خواهیم داشت.

 

عسکری افزود:‌ غبارروبی مزار شهدا، برگزاریکارگاه های پیشگیری از اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی،‌حضور سازمان یافته در نماز جمعه، برگزاری جشن میلاد کوثر و ایستگاه صلواتی به مناسبت روز زن،‌ رژه خودرویی در روز ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

 

 وی خاطرنشان کرد: رزمایش دسته های رزمی از گردان های بیت المقدس از روز اول دهه فجر شروع شده و گشت های رضوین محله محور و برنامه های شامگاه یادیاران در طول دهه فجر برگزار می شود و هر روز در پایگاه ها تا ساعت ۲۴ شب این مهم عملیاتی می شود.

 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دشمنان از نخستین ساعات پیروزی انقلاب تمام سعی خود را کردند که از شکل گیری نظامی مبتنی بر آموزه های اسلامی و قرآنی جلوگیری کنند چرا که منافع خود را در جهان اسلام در خطر می دیدند.

 

وی افزود: جبهه استکبار در طول این ۴۲ سال همواره از هر دسیسه ای برای تضعیف انقلاب اسلامی کم نگذاشتند اما انقلاب اسلامی ریشه در باورهای اعتقادی مردم ایران دارد و جمهوری اسلامی بر اساس سه اصل رهبری، ایمان و مشارکت مردمی بنیان نهاده شده است و روز به روز بر اقتدار این نظام مترقی افزوده می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج خاطرنشان کرد:‌ قدرت جمهوری اسلامی ایمان به خداوند متعال و پایبندی به اصول و آرمان های انقلاب است و این اقتدار روز به روز افزوده می شود.

 

عسکری افزود: در چند ماه آینده انتخابات را پیش رو داریم لذا از مردم می خواهیم که با بصیرت همه جانبه در این مسیر ورود کنند و دولتی حزب الهی را انتخاب کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز وضعیت معیشت مردم به گونه ای است که نیاز داریم دولتی سر کار بیاید که با تکیه بر اعتماد بر جوانان و بالفعل کردن توانمندی های داخلی در راستای رفع دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم گام بردارد.

کد خبر 1022281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha