برنامه های مختلف ورزشی و قرآنی در کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) برگزار می‌شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) شهر آبی بیگلو گفت: برنامه های مختلف ورزشی و قرآنی همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر با مشارکت اعضای این کانون برگزار می شود.

«فرهاد داداش زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: برنامه های مختلف ورزشی و قرآنی همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر با مشارکت اعضای این کانون برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) شهر آبی بیگلو تصریح کرد: برپایی محفل انس با قرآن کریم و دعای پرفیض کمیل به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر از جمله برنامه های معنوی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد جامعه این شهر بود.

 

وی اظهار داشت: برگزاری یک دوره مسابقه دارت برای اعضای کانون از دیگر برنامه های ورزشی به همین مناسبت بود که این ویژه برنامه نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.

 

 

داداش زاده افزود: به منتخبان اول تا سوم مسابقه دارت جوایز نفیسی اهدا شد تا برای فعالیت های ورزشی تشویق و ترغیب شوند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) بیان کرد: یوم الله دهه فجر فرصت مغتنمی برای برگزاری مراسم های معنوی با حضور نوجوانان و جوانان برای تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا است.

 

داداش زاده یادآور شد: فعالیت های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی این کانون برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» در سامانه بچه های مسجد ثبت و بارگذاری شده است.

 

کد خبر 1022301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha