نظارت گسترده وزارت آموزش و پرورش بر شیوه صحیح آموزش در مدارس

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از نظارت گسترده وزارت آموزش و پرورش بر شیوه صحیح آموزش در مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «علیرضا کمره ای» روز دوشنبه در آیین معارفه و تکریم مدیرکل سابق و جدید آموزش و پرورش استان ایلام، اظهار کرد:  در شرایط غیرحضوری تا حدودی در شیوه آموزش با ابهاماتی مواجه هستیم که برای رفع این ابهامات نیازمند توجه والدین دانش آموزان در این حوزه هستیم.

 

وی  افزود: مهم ترین نظارت بر فرآیند آموزش، تربیت و یادگیری در شرایط فعلی بر عهده خانواده ها است و آنان باید نسبت به حضور فرزندان خود به صورت حضوری در مناطق مصوب شده و چه در بستر فضای مجازی از موقعیت یادگیری اطمینان حاصل کنند.

 

کمره ای با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش نظارت گسترده برای شیوه صحیح آموزش، تعلیم و تربیت در سراسر کشور را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: برای افزایش این نظارت ها و ارتقا کیفیت آموزش، نیازمند همراهی و همکاری والدین دانش آموزان نیز هستیم.

 

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: نظارت دقیق والدین بر نحوه آموزش صحیح دانش آموزان منجر می شود در مواقعی کاستی ها ،کمبودها و اشتباهات شیوه آموزش در یک منطقه رفع شود.

 

وی  از راه اندازی سامانه پایش نحوه آموزش و میزان حضور دانش آموزان در مدارس با توجه شیوع کرونا خبر داد و گفت: در این سامانه شاخص‌های آموزشی به صورت روزانه رصد شود.       

 

کمره ای یادآور شد: دشوارترین کار وزارت آموزش و پرورش در ایام کرونا، نظارت بر عملکرد فعالیت مدیران، معلمان در مدارس کشور است.

 

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: شیوه آموزش حضوری و غیر حضوری با توجه به شرایط مختلف شیوع کرونا در مناطق کشور بسیار متفاوت است و به همین دلیل در حال حاضر با مشکلاتی در راستا آموزش مواجه هستیم.

 

در این نشست با تقدیر از علی زینی وند مقدم مدیرکل آموزش و پرورش سابق ایلام، امیر مهردادی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش ایلام منصوب شد.

     

کد خبر 1022306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha