۱۸۳ پروژه به مناسبت ایام دهه فجر در آق قلا به بهره برداری رسید/ رشد ۴۰۳ درصدی پروژه های دهه فجر در آق قلا

توماج گفت: ۱۸۳ پروژه به مناسبت ایام دهه فجر در آق قلا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «امیرشیر توماج» عصر امروز (دوشنبه 13 بهمن) در حاشیه آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا شهرستان آق قلا اظهار کرد: امروز افتتاح متمرکز پروژه های اقتصادی، اشتغالزا و عمرانی شهرستان آق قلا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

فرماندار آق قلا ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا این مراسم به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد و 182 پروژه دهه فجر در این شهرستان کلنگ زنی و  یا به بهره برداری رسید.

 

توماج یادآور شد: 392 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار پروژه های ایام دهه فجر  در شهرستان آق قلا کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسید و این در حالی بود که در هفته دولت 260 میلیارد تومان افتتاح پروژه داشتیم.

 

وی افزود: در سال گذشته در ایام دهه فجر 92 میلیارد تومان پروژه در نظر گرفته شده بود که اعتبار پروژه های دهه فجر شهرستان آق قلا امسال نسبت به سال گذشته 403 درصد رشد داشت.

 

فرماندار آق قلا بیان کرد: اکثر پروژه های ایام الله دهه فجر اقتصادی و عمرانی بود و می توانیم ساخت و سازهای بنیاد مسکن، راه اندازی بخش آموزشی بیمارستان آل جلیل و راه اندازی واحدهای صنعتی اشاره کرد.

 

توماج به سد آق دکش اشاره کرد و گفت: این پروژه سد انحرافی است که 400 متر مکعب در ثانیه را می تواند ذخیره کند و راه اندازی این پروژه می تواند سپر دفاعی برای آق قلا به منظور مهار سیلاب  باشد.

 

 

کد خبر 1022350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha