دوران دفاع مقدس گنجینه ای بزرگ برای ملت ایران است

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور دستاورد خون پاک شهیدان است، افزود: دوران دفاع مقدس گنجینه ای بزرگ و همیشگی برای ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید احمد رضا شاهرخی» امروز(13 بهمن) درمراسم تشییع پیک شهید« عزیزالله بهاروند» اظهار داشت: امنیت و آرمش امروز کشور دستاورد خون پاک شهیدان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان  و امام جمعه خرم‌آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، افزود: تقدیم خون شهدا، بهای سنگینی است که برای آرامش و امنیت امروز کشور داده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس گنجینه گرانبهایی برای کشور است، تصریح کرد: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

حجت الاسلام شاهرخی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید« عزیزالله بهاروند» که بعد از 36 سال پیکر وی به آغوش خانواده بازگشته است، افزود: هر از چندگاهی دُری گرانبها از این گنجینه به سوی شهرها می‌آید و فضا را مطهر می کند.

 

وی بیان کرد: زمان اعزام شهید «عزیزالله بهاروند» به جبهه‌، شهرهای ما آماج موشک‌های دشمن بود اما با رشادت، شهادت و ایثار شهدایی همچون او، امنیت در میهن اسلامی حاکم شده است.

 

حجت الاسلام شاهرخی  اظهار داشت: والدین شهید بهاروند دار فانی را وداع گفته، با داغ فراق و قد خمیده از دنیا رفتند اما اکنون روح این شهید در آغوش پدر و مادرش جای دارد.

 

 وی افزود: همزمانی بازگشت شهید بهاروند در دهه فجر این پیام را دارد که شهید جسمش را به خاک اما راهش را به ما می‌سپارد، بنابراین راه شهید امانتی است که باید این مسیر را با مجاهدت، مستمر و بدون وقفه ادامه دهیم.

 

یکر مطهر شهید "عزیزالله بهاروند" از شهدای ارتش جمهوری اسلامی که پس از ۳۶ سال به تازگی در منطقه عملیاتی مجنون شناسایی شده است بر روی دستان قدر شناس مردم خرم آباد تشییع شد.

 

پیکر شهید عزیزالله بهاروند، متولد ۱۳۳۹ روستای دیناروند علیا از توابع شهر خرم‌آباد که اسفندماه سال ۶۳ طی عملیات بدر در جزیره مجنون به شهادت رسیده بود، پس از ۳۶ سال شناسایی شده و امروز آیین تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام انجام شد.

کد خبر 1022353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha