اعطای جایزه اتحادیه جهانی علمای مسلمان به «رائد صلاح»

اتحادیه جهانی علمای مسلمان جایزه سالانه برای سال ۲۰۲۰ را به «رائد صلاح» اسیر فلسطینی اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، اتحادیه جهانی علمای مسلمان جایزه سالانه برای سال 2020 میلادی را در چارچوب فعالیت «قدس؛ حکایت پایداری» به «رائد صلاح» اسیر فلسطینی و رئيس حركت اسلامي مناطق اشغالي1948 اهدا کرد.

 

فعالیت قدس؛ حکایت پایداری به همت کمیته این اتحادیه شعبه قطر و با همکاری انجمن جهانی «کلنا مریم» شعبه قطر برگزار شد. «دکتر شیخ علی محی الدین قرة داغی» دبیرکل اتحادیه جهانی، «محمد حسن ولد والددو» عضو شورای امنای این اتحادیه، «شیخ احمد العمری» رئیس کمیته قدس در این اتحادیه، «شیخ خالد محمد بوموزه» رئیس کمیته قدس شعبه قطر، «شیخ کمال الخطیب»، «هند محمود المطوع»، «عبدالعزیز آل اسحاق»، «مریم الدوسری» و «خالد الکواری» در این فعالیت شرکت کردند.

 

علی قره داغی گفت: مسئله الاقصی، قدس و فلسطین بزرگ ترین مسئله ملت ماست. ما دو وعده روبه رو هستیم که یکی وعده خدا و دیگری وعده باطل است. کسانی که وعده دروغین از جمله «معامله قرن» را می دهند، خداوند آنها را رسوا می کند.

 

«شیخ احمد العمری» نیز گفت: قدس امانت است و عادی سازی روابط خیانه است.

 

وی از کسانی که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی برقرار کردند، پرسید: آیا چشمان شما کودکان و زنان و جوانان قدس را دیده است؟ چگونه نسل های خود را برای مقابله با قدرتمندترین دشمنان زمین پرورش می دهید؟

 

از سوی دیگر، شیخ محمد الحسن ولد الددو درباره محاسن شیخ رائد صلاح، گفت: خداوند شیخ رائد و برادرانش در جنبش اسلامی در داخل فلسطین را به خاطر رویکرد اعتدال گرایانه که هیچ ابهام و افراط و اغراقی در آن نیست، موفق کرده است.

کد خبر 1022358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha