توزیع ۲۰۰بسته معیشتی به همت مرکز نیکوکاری بهشت در سوادکوه شمالی

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر امروز با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)مازندران توزیع ۲۰۰بسته معیشتی به همت مرکز نیکوکاری بهشت در سوادکوه شمالی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «حسین ابراهیمی» امروز(۱۳بهمن) در دومین روز از دهه مبارکه فجر در حاشیه رزمایش توزیع بسته‌های کمک‌های مومنانه توسط مرکز نیکوکاری بهشت بیان، کرد:  هر چه انجام می شود به لطف خدا و کمک خیرین صورت می‌گیرد، در حدود ۴ سالی که در این شهرستان هستیم پنج مرحله توزیع سبد کالا داشتیم.

 

امام جمعه سوادکوه شمالی و مدیر هیات عامل مرکز نیکوکاری بهشت با اشاره به اینکه مرحله پنجم بعد از افتتاح مرکز خیریه بهشت که حدود یک ماه پیش با حضور مدیرکل کمیته امداد افتتاح شد، گفت: و امروز بعد از افتتاح به صورت رسمی همین رزمایش را با توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان شاهد هستیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: تنها امام‌ جمعه استان هستیم که مسئولیت محرومیت زدایی شهرستان را هم برعهده داریم که با هماهنگی و همکاری سپاه انجام می‌شود، امروز افتتاح مسکن ۵۰ متری به ارزش ۸۰ میلیون تومان را با مشارکت امداد و سپاه داشتیم.

امام جمعه سوادکوه شمالی اذعان کرد: یک مادر کهنسال مشکل در بحث لوازم منزل داشتند به‌مناسبت روز مادر به دستور مدیرکل کمیته امداد قرار شد هدیه‌ای فارغ از بحث اداری به این مادر اهدا شود خودشان ۵۰۰ هزار تومان متقبل شدند بقیه مسئولان هم مشارکت کردند تا یک تلویزیون دو روز دیگر تقدیم این مادر شود، این قبیل اقدامات مشوقی در مسیر به‌دست آوردن دل محرومین است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با تقدیر از خدمات کمیته امداد به مددجویان و نیازمندان گفت: از زمانی که حجت الاسلام عالیشاه به عنوان مدیر کل کمیته امداد مازندران منصوب شد تاکنون طی پنج مرحله  با حضور در  این شهرستان پیگیر امور مددجویان بوده و در جریان روند خدمت رسانی قرار گرفت.

کد خبر 1022386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha