مسیر انقلاب اسلامی مسیر حق است

آیت الله اراکی با اشاره به توطئه‌های طراحی شده در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مسیر انقلاب اسلامی مسیر حق است و باطل همیشه برای مقابله با حق تلاش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم ، آیت الله «محسن اراکی» امشب (دوشنبه 13بهمن)در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد باگرامیداشت ایام الله دهه فجر به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دهه فجر تجلی نور خدای متعال به ملت ایران بود گفت: ملت ما فرمان دیگری غیر از فرمان خدا نپذیرفته است و این شاخصه امت حزب الله است.

 

وی با اشاره به فتنه های دشمنان در داخل و خارج  علیه نظام اسلامی گفت: مقام معظم رهبری با درایت توانسته اند فتنه‌های دوران مختلف را از بین ببرد.

 

آیت الله اراکی با اشاره به توطئه‌های طراحی شده در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: مسیر انقلاب اسلامی مسیر حق است و باطل برای مقابله با حق تلاش می‌کند.

 

وی با تبیین هویت آفرینی انقلاب اسلامی افزود: جامعه الهی جامعه فرمانبردار خداست، اما اساس حاکمیت جوامع طاغوتی هوای نفس است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود حقارت مقامات سعودی را نشان از بی عرضگی آنان عنوان دانست و افزود: در طول تاریخ چنین حاکمانی وجود نداشته اند که به دشمنان خود باج دهند.

 

کد خبر 1022474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha