برگزاری پانزدهمین نشست تخصصی قاریان از ۱۴ تا۱۸ بهمن ماه/رونمایی از ۹ اثر علمی قرآنی/تدوین چشم انداز تلاوت در جمهوری اسلامی

میرزاجانی از برگزاری پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن با موضوع چشم انداز تلاوت در جمهوری اسلامی از ۱۴ تا ۱۸ بهمن ماه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، محمدتقی میرزاجانی معاون اجرایی شورای عالی قرآن صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در برنامه تلویزیونی مصباح با اشاره به برگزاری نشست تخصصی قاریان و اساتید قرآنی کریم گفت: پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن امروز ۱۴ بهمن ماه ساعت ۱۴ با برگزاری مراسم افتتاحیه و سخنرانی دکتر عاملی دبیر شورای انقلاب فرهنگی آغاز و تا روز جمعه ۱۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن با اشاره به اهم موضوعات برگزاری نشست تصریح کرد: پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن کریم با موضوع قرائت قرآن در جمهوری اسلامی ایران، پیشینه و آسیب شناسی آن در دهه دوم انقلاب برگزار می شود که سعی دارد ضمن آسیب شناسی چشم‌اندازی روشن برای آینده تلاوت قرآن کریم در کشور رقم زند.

 

وی با اشاره به تعداد مقالات ارسال شده در این نشست عنوان کرد تاکنون بیش از ۲۰ مقاله و سخنرانی برای ارائه در پانزدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن آماده شده است تا به تاثیر قاریان قرآن در محافل قرآنی تاثیر جلسات قرآن کریم عملکرد رسانه محوریت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ترویج قرآن نقش آفرینی مسابقات قرآن در اقبال مردم به فرهنگ قرآنی و... بپردازد.

شایان ذکر است در خلال سخنرانی ها و ارائه مقالات از  ۹  اثر و محصول علمی قرآنی رونمایی خواهد شد همچنین این نشست به صورت نیمه حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار و همه افراد از تمام اقصی نقاط کشور می‌توانند به صورت مجازی لحظه لحظه این برنامه را به صورت زنده دنبال کنند.

کد خبر 1022497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha